Klättring uppåt

Medlem
Klättring uppåt

Ja på onsdag är det dags att ta upp ett gammalt intresse. Inomhusklättring. Ser fram mot att sitta som en fluga 15m upp i luften på en vägg fylld av små plastgrepp. Det är många år sedan nu och jag kommer antagligen få både kramp och träningsvärk av fantastiska mått!

Det här med texturer är något jag kört vidare på och helt plötsligt så har jag ju dubbelt så många bilder om inte fler nu när jag kan göra om alla gamla till nya med texturer. Sweet.
Dessutom är det jäkligt kul att springa runt med kameran och "leta" snygga strukturer. Den jag ska bjuda på idag är en gammal originalbild med en ny struktur tagen igår.

Men om vi återgår till klättringen igen... jag kan verkligen rekommendera det för den som söker lite spänning tillsammans med god fysisk träning. Man behöver absolut inte vara någon äventyrare då det är fantastiskt säkert att klättra. Lider man av höjdskräck brukar det inte vara något problem förrän man ska ner från väggen men det går ju att övervinna!
Malmö ska enligt utsago ha Sveriges största inomhusvägg så jag ser med spänning fram mot onsdag kväll.

Nu får ni se min sambo (snart fru) bakom lås och bom. Jag kallar den Locked up Beauty.

#blogg

1
Skriv svar