Dags att testa Rockmelt

Flakmonkey
Dags att testa Rockmelt

Vilken webläsare som är bäst råder det ju delade meningar om av olika, men i ärlighetens namn tycker jag att de alla är väldigt lika varandra. Därför så har jag nu tagit chansen att hoppa på betatestet av Rockmelt som är en ny browser "anpassad till det nya sättet vi surfar på". I praktiken innebär det kopplingar till sociala medier och lite smarta funktioner som är både användbara och roliga. Jag fick min inbjudan idag så har inte hunnit testa den alltför mycket men hittills har jag inte stött på något avskräckande, särskilt inte med tanke på att det är beta.

Så är du sugen på att testa någon nytt kan jag verkligen rekommendera Rockmelt. Den är kanske inte så mycket bättre än konkurrenterna, men den är iaf lite annorlunda och omväxling förnöjer ju trots allt en del

#blogg

Dags att testa nya browsern Rockmelt

Moddad Chrome någon? Känns lite som att facebook + chrome = Rockmelt. Hoppas man kommer in i betan, då ska här testas...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Flakmonkey

Japp den bygger ju på Chrome så det är ju en bra grund att stå på Uppenbarligen så ska de lägga till så att man kan få fram sitt privata mailkonto som "app" så att man hela tiden har koll på det och lite annat mys... så det är lovande faktiskt

1
Skriv svar