Ordning och Reda...

Medlem
Ordning och Reda...

Två fenomen som för mig tidigare var tråkigt och tidskrävande! Nu är det dock annat liv i luckan!

Jag har varit i mitt livs stad nu i helgen, LONDON!!! Kalla mig anglofil för det är jag jävlar i mig nu!
Ett sånt ställe, fick mig inspirerad och motiverad dessutom, inte för att jag saknat det men till att strukturera och ordna upp mitt liv.

Jag är en fjärdedels engelsk i min stamtavla och har släkt i London, morfar, morbror och moster bor där och har inte träffat min moster på 7 år! Så roligt att märka av sina släktdrag i människor man inte vet allt för mycket om, får mig bara ännu mer villig att åka tillbaka.

Men, för att resa måste man ha pengar... och pengar får man när man jobbar... men att leva bara som det är kostar pengar och jag undrar ju vart allt tar vägen när det blir den 25:e varje månad! Jaja, jag är tjej, ja jag köper smink... och kläder... och skor men det är för att man vill ju se fin ut!

I alla fall till poängen hör att jag ska börja spara för två resor om året MINST till London, jag har fortfarande alldeles för mycket att upptäcka där för att inte göra det. Så mitt jobb får ta täten och jag ska för all min ork sätta struktur i mitt arbete, allt ska ner i lådor och fack och märkas upp (inte bokstavligen om ni fattar vad jag menar) och ta min chefs jobb i början av nästa år. Ni förstår att jag är ute efter högre lön va hahahaha
Sen har jag inte spelat lika mycket (alls) vilket jag tror jag behövt för nu känns det som om att fokuset är på topp!

Åh härliga tider! Först va det London och nu till slutet av nästa vecka; IT möte i Danmark, time for me to shine my brilliant self!

OCH gaaaalen spel idé sno den om den verkar logisk!

"IT World: Super Admin"
Ett platformsspel i ett kontorslandskap som bygger på att dra telefonsladdar, lösa problem, svara på korkade frågor och brygga kaffe till chefen för att sedan ta hans jobb!! Ibland har man för lite viktigt att tänka på eller hur!

Till lunch åt jag idag fyra skedar kantarellsoppa á la ICA och två Redbulls.... hyper! // L3nN4

#blogg

1
Skriv svar