Blogg of the games

Medlem
Blogg of the games

Hej allihopa!

Nu hade jag tänkt liksom många andra starta en liten blogg som kommer att handla om det som är mitt största intresse dvs spelandet! Man har ju varit med ett par år nu, ända sedan super mario bros. såg sin födelse på åttio talet! Usch vad gammalt det låter, men man kan dock konstatera att man är väl trots allt rätt så gammal när man väl börjar tänka efter, om 2 dagar blir man ju trots allt 26 år! Och vad har man lyckats åstakomma? Ja du, säg det! Men vad är det igentligen som är så viktigt med att komma någonstans i livet? Måste man verkligen bli något? Den frågan tycker jag att man får höra konstant under hela sin uppväxt, och tänk då oxå på att du om du vill "bli något" så ska du helt enkelt uträtta stordåd, vara kändis eller ha ett jävligt bra och välbetalt jobb. Folk i dagsläget värderar alltid varandra efter vilken samhälls status man har, denna tid trodde jag hade försvunnit för länge sedan, men lixom kläder och musik är väl beteende oxå en sak man kan förnya hela tiden! Jag trodde faktisk att man blev något/någon den dagen man föddes, och endast du själv ska kunna välja utan att bli granskad för vem du är bli den du vill vara, utan att känna någon vidare press! Kom ihåg det är bara du som kan göra skillnad!

Hehe detta inlägg vart ju högst intressant! Tanken var ju faktiskt att det skulle handla om spel! Men ibland för man väl kanske ta och slänga en och en annan känga på saker som igentligen inte handlar om spel i sig! Nej nu ska jag sätta tänderna i spec ops the line! Hoppas verkligen att det spelet kan leverera lite action såhär på söndags eftermiddagen! Stay tuned för more info! Och ha det gött!

Stay true!

#blogg

1
Skriv svar