Lär somna i soffan

Flakmonkey
Lär somna i soffan

Efter en långhelg ute på landet så sitter jag här i TV-soffan och orkar inte göra något annat än att titta på US Masters i golf och läsa igenom det jag missat på FZ sedan i torsdags. Hittar en hel del intressant. Herr Arnroths krönika är som vanligt kul läsning och nostalginerven tinglade också litegranna när jag läste artikeln om LucasArts. Mest fastnade jag dock för filmen från #Tales of Xillia som faktiskt fick mig att läsa på lite extra om spelet vilket i sin tur gjorde mig sugen på ett jrpg för första gången på mycket mycket länge. Kommer nog bli ett köp vad det lider.

US Masters då? Jo det är såklart lika spännande som vanligt. Är inte någon golfare själv, men det beror inte på att jag inte vill utan snarare på att jag nog vill för mycket. Skulle jag börja spela golf är jag rädd för att det skulle ta upp för mycket av min tid för att jag skulle tycka att det var för kul och inte kunna ge mig förrän mitt handikapp var så lågt det bara går.

Däremot så är det ju ingenting som hindrar mig från att följa tävlingar och ska man följa några så är det ju någon av sportens majors som gäller. Då är de bästa med och mest står på spel både i form av pengar och ära. Skulle gissa på att det är någon timme kvar att spela och flera spela kan fortfarande vinna så jag lär bli kvar här i soffan ett tag till. Nog säkrast att plocka ur linser, ställa klockan på ringning på TV-bordet och bädda ner sig för känner jag mig själv rätt är risken stor för att jag inte kommer hinna ta mig till sängen innan jag somnar...

#blogg

Medlem
Lär somna i soffan

Vad händer om du skulle somna med linser? Tar ögonen stryk av det?

Flakmonkey
Skrivet av Banjo:

Vad händer om du skulle somna med linser? Tar ögonen stryk av det?

Nejdå det är ingen fara med linserna jag har nu. Däremot så känns det ju att de suttit i hela natten och man ska ju ta ur dem är det tänkt för att ögonen ska vila. Men någon skada blir det inte.

1
Skriv svar