Fat, Ugly or Slutty

Skribent
Fat, Ugly or Slutty

Denna sidan har funnits ett tag men är både rätt dråplig och tragisk på samma gång. Det är i alla fall spelade tjejer som postat bilder och kommentarer de fått skickade medan de spelat. De flesta är från Xbox Live eller PSN. Personligen som kille så har jag nog stött på de värsta kommentarerna när jag spelat på Xbox Live (förutom DOTA men där är den värsta communityn man kan hitta). En gång slog jag en person i Street Fighter och hen skickade typ hatmedelande en hel vecka efteråt. Kunde ju ha blockat honom, men det blev som små roligt att se vad för nytt som skulle dyka upp. Jag var mest förvånad hur långsint en person kan vara. Menar, jag slog denne fair and square i EN match. Sen givetvis CoD så får man en del hat, men det stannar oftast i spelet och följer inte efter en i PM:s efteråt.

Här är länken till sidan, som sagt man skrattar lika mycket som man tycker det är tragiskt. Men det är lite som argalappar man kan hitta i tvättstugan.

[http://fatuglyorslutty.com/]

#blogg


signatur

"Writer and Fighter"

ZF
Medlem
Fat, Ugly or Slutty

wow, en veckas arga lappar. två dar i rad är min toppnotering.

ivf, jag tror inte de flesta är speciellt intresserade av att förmedla nått utan mest vill skriva av sig lite ilska. grunden för min tes är att dessa spanjor/portugis/argentinare (för det är vanligast av vad jag sett, amerikaner är lite förvånande rejält akterseglade men placerar sig tätt nånstans därefter) inte bryr sig nämnvärt om när det framgår att mottagaren knappt begriper ett jota av vad de skriver. ungefär som att skrika på fotbollsplanen antar jag.

1
Skriv svar