Razer man owar Gaming Headset

Medlem
Razer man owar Gaming Headset

Köpt ytterligare ett par Gaming hörlurar, denna gången ifrån självaste Razer. Dessa är mina första hörlurar ifrån just detta märke, dock ägt allt annat som de gjort.

Så varför just dessa?

Det stod att de skulle kunna hålla i 7 dagar på bara en laddning, eller 14 timmar om man använder de flitigt. Tyckte att 14 timmar verkade vara en bra tid för ett par trådlösa gaming hörlurar. Sedan är designen lite stor, men gillar att de är väldigt matt svarta, plus att du kan ha loggan i olika färger.

Så hur är ljudet?

Ljudet är väldigt bra, det har en fyllig och kraftfull bass, men ändå hör du små detaljer av fotsteg och ljud ifrån en lång distans. Det 7.1 systemet dessa använder installerar du på datorn, där kan du även ändra en hel del med hörlurarna och skapa egna ljudprofiler.

Micljudet är väldigt bra det med, har inte fått någon som säger att jag inte hörs klart och tydligt. Kan till och med viska å den tar upp allt.

Komfort?

De är väldigt sköna att ha på sig, fast dess storlek. De väger lite mer än vad jag vant mig med. Men det är inget som hindrar eller gör att det känns obehagligt. Jag har spelat med dessa i snart 32 timmar och aldrig känt mig svettig eller att det trycker någonstans.

Så vad tycker du?

Dessa är ett par hörlurar jag kan rekommendera, de har bra ljud, sköna att använda och finns en hel del man kan ändra via programmet. Visst hade det varit bra med lite extra på hörlurarna, kanske en knapp att kunna ändra profilerna, utan att behöva gå in i programmet.
De kostar lite och kan förstå varför, det är de man får räkna med för ett bra ljud som dessa har.

#blogg

1
Skriv svar