Quake Champions-betan öppnar snart för alla

Robot
Quake Champions-betan öppnar snart för alla
Medlem

Jag la ut tre koder på facebook för några dagar sedan, men vet inte om någon tog dem, så kan släppa dom här.

NDY6-B76K-Q9QD-6P3H-B33U
MNX9-X74E-K4DB-4B4R-H26B
BCN2-Q68E-P3NU-3X2E-D67X

Någon kanske kan få lite roligt iaf


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Bra idé. Kommer inte göra något med mina så lägger ut här också.

DFQ7-U62H-P2AE-3Q3G-E87Y
RAC2-E96R-M9EP-4M7K-E87C
NYU3-R93N-H7YH-4P6X-B38U

Medlem

Lite onödigt att lägga ut nu eftersom beta var i helgen och nästa beta kommer att vara öppen fûr alla

Medlem

Kommer att avboka min förbokning.
Det här spelet verkar inte bli som jag förväntat mig.


signatur

autograph

Medlem

@autograph: Ok, tack för info! Jag skickar ut det i nästa nyhetsbrev till mina vänner.

Medlem
Skrivet av papaz1:

@autograph: Ok, tack för info! Jag skickar ut det i nästa nyhetsbrev till mina vänner.

Tack, varsågod. Det var snällt.


signatur

autograph

Medlem

@autograph: Hur har du lyckats förhandsboka ett gratis spel?


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

Medlem

Att intresset är så svalt bland kommentarerna på självaste FragZone för Quake Champions gör mig seriöst riktigt ledsen i ögat. Det börjar arta sig till ett riktigt bra spel, kom igen nu ungdjävlar ge det en chans!

Vill ni leka riktigt krig är värnplikten återinförd.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem
Skrivet av madman_ozzy:

@autograph: Hur har du lyckats förhandsboka ett gratis spel?

Tror man kan betala för att låsa upp alla hjältar på en gång eller nåt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Maguz:

Att intresset är så svalt bland kommentarerna på självaste FragZone för Quake Champions gör mig seriöst riktigt ledsen i ögat. Det börjar arta sig till ett riktigt bra spel, kom igen nu ungdjävlar ge det en chans!

Vill ni leka riktigt krig är värnplikten återinförd.

Är mer att de la in hjältegrejen som sabbar det för mig iaf, sen verkar det betydligt slöare i gameplay än Q3 om man tittar på videos.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar