E3-chocken – Massiv remake av Shadow of the Colossus!

Robot
E3-chocken – Massiv remake av Shadow of the Colossus!

HD-versionen till PS3 var inte nog. Nu släpps Team Ico-klassikern även till PS4.

#e3-2017, #shadow-of-the-colossus


Medlem

Hå hå ja ja... det här var en surprise!
Ser inte lite läckert ut vill jag lova.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Avstängd
Skrivet av SunShine:

Hå hå ja ja... det här var en surprise!
Ser inte lite läckert ut vill jag lova.

Exakt! möjligen om dom smackar in Ico och The Last Guardian i paketet, då kan vi börja snacka.

Medlem

Saknat det här spelet, så grymt att få spela det igen. En remake som INTE är överflödig!

Medlem
Skrivet av Star Lord:

Saknat det här spelet, så grymt att få spela det igen. En remake som INTE är överflödig!

Verkligen!

Varit en del snack om att kunna spela gamla spel på sina nya maskiner men jag bryr mig inte så mycket om sådant om det inte kommer i kompletta makeovers som i det här fallet.
Då blir det intressant igen helt klart


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Fan va gött! Det här är ju ett spel som borde göra sig bra med modern grafik. Och förhoppningsvis mer följsamma kamerakontroller. Ville njuta av spelet när jag köpte remaken till PS3 men satt mest och irriterade mig på styrningen


signatur

PSN: MrOakenborn

Gnällkuk

Utmärkt tillfälle för mig som aldrig spelat någon av versionerna då


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Väldigt oväntat det här?! Har PS2 och PS3 remastern i hyllan, älskar detta spelet. Lägger gärna ner pengar på denna remaken om spelet kan hålla stadiga 60fps på PS4an.

Medlem

En rejäl överraskning minsann Köpte Team Ico HD Collection till PS3, men av någon anledning så spelade jag bara ut Ico. Blir definitivt att man köper det här. Ser ut som att de har portat det till The Last Guardian-motorn.

1
Skriv svar