Massa Star Trek Online-nytt

Robot
Medlem
Massa Star Trek Online-nytt

Imponera på mig och jag kanske börjar spela.


signatur

I got a Goldenshower.

Moderator | Testpilot

Otroligt att Cryptic studios gör något sådant här.

Notera dom LOVAR. Sedan kan man lätt bryta en lögn.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

att köpa licens för Star Trek måste kostat mycket pengar,, vore ologiskt att inte sattsa hårdare på ett sånt MMO och bara låta det dö ut.

Medlem

Provade bara lite STO i closed beta. Tycker både STO och Champions Online är rätt förvirrade och kanske lite för mycket instancer. Cryptic håller väl på att bli lite ökända för sina köpbara raser/kostympaket också.

Men är man förtjust i saker som går pewpeew och rymdskepp är det något att prova.

Medlem

Så länge man slipper markstrider och oerhört sega springa-runt-på-marken-och-söka-föremål uppdrag där det ibland kan vara svårt att hitta så är spelet rätt skoj.

Nja, väntar 2 år till och ser om det händer något revolutionerande...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

spelet komme rkanske va bra om ½-1 år...

Inaktiv

Var superhypad över detta då jag diggar Star Trek över allt annat. (notera min forumbild).

Men från förhandsvisningar, recensioner och vad folk har skrivit om spelet verkar det inte alls vara någon höjdare. Finns inget som lockar mig till att prova det än så länge.


signatur

dare to be bold

Medlem

Spelade klart spelet på fem dagar. Gjorde alla quests/missions, nådde högsta nivå, körde alla fleets, osv... Finns helt enkelt inget innehåll i det här sk spelet.
Resten av månaden satt man där, i borg space och glodde, medans Cryptic gapade att spelet var en succe minnsan.

Spelet är så vidrigt enkelt att man känner sig kränkt, ja, nästan våldtagen mentalt. Finns ingen utmaning alls. Jag satte ofta på kaffe medans jag levlade.

Ett riktigt pinsamt dunderfiasko.

Aldrig mer ett Cryptic spel.

1
Skriv svar