South Park: The Fractured But Whole – vi spelar första timmarna

Robot
South Park: The Fractured But Whole – vi spelar första timmarna

Guldkornen gömmer sig bakom högar av skit. Precis som i förlagan.

#south-park, #south-park-the-stick-of-truth, #the-fractured-but-whole


Medlem

Älskade det första och tvivlar inte för en sekund på detta, garanterat köp för min del.

Medlem

Detta är redan förhandsbokat. Måste ju ha min cartman coon staty!!

Medlem

En typiskt South Park-ig grej är ju att spelet blir svårare ju mörkare hud man har. Det ska inte påverka combat eller dylika mekanismer, men man får sämre belöningar och mindre pengar än om man vore helvit.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Releasehästryttare

@Pjotor: ^This

Hörde folk va "upprörda" över detta

Medlem
Skrivet av Devan:

@Pjotor: ^This

Hörde folk va "upprörda" över detta

https://i.imgur.com/W776lv2.gif

Haha

Inaktiv

Ska det här vara 2017 grafik? Första Crysis kom för 10 år sedan och ser 1000 gånger bättre ut :S

Medlem

Garanterat köp!

Medlem

Vad fan!? Har the coon blivit nån sorts wolverine?
Han ska ju vara en batman-kopia med förvrängd röst och allt

Backloggens befriare

@anon_119148: antar att du aldrig sett South park då?


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av Storage Jar:

Vad fan!? Har the coon blivit nån sorts wolverine?
Han ska ju vara en batman-kopia med förvrängd röst och allt

Det låter som att du blandar ihop The Coon med Mysterion?

Medlem
Skrivet av mgmt:

Det låter som att du blandar ihop The Coon med Mysterion?

Nope. Både The Coon och Mysterion spelar på Batman och båda anser att den andra är den onda. The Coon har tom batmanmusik!

https://www.youtube.com/watch?v=k-pqU_1Ipp4

Avstängd
Skrivet av Pjotor:

En typiskt South Park-ig grej är ju att spelet blir svårare ju mörkare hud man har. Det ska inte påverka combat eller dylika mekanismer, men man får sämre belöningar och mindre pengar än om man vore helvit.

...vilket sedan visade sig vara ett skämt, det kommer inte vara med. Sådana SJW-fasoner vill vi inte se i South Park

Har försökt spela första några ggr (stort fan av SP, har sett vissa avsnitt säkert 25+ ggr!), men jag tycker det känns.. billigt. som ett relativt hafsigt gjort äventyrsspel med halvdan fighting.. Sen är det så slarvigt gjort, te.x hade Butters med mig och sen besökte jag ett ställe där Cartman och Co. var då är plötsligt Butter med dom och har helt andra kläder på sig osv och han undrar vad jag gör där.. jag tycker sånt förstör upplevelsen. Världen är väldigt "stum" (inte speciellt interaktiv) och det är väldigt mycket cut/paste-jobb..

Blir det väldigt mycket bättre efter de första inledande ~2 timmarna? Kanske ska ge det en chans till men tja det ska bli väldigt mycket bättre i så fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Harmond:

...vilket sedan visade sig vara ett skämt, det kommer inte vara med. Sådana SJW-fasoner vill vi inte se i South Park

Har försökt spela första några ggr (stort fan av SP, har sett vissa avsnitt säkert 25+ ggr!), men jag tycker det känns.. billigt. som ett relativt hafsigt gjort äventyrsspel med halvdan fighting.. Sen är det så slarvigt gjort, te.x hade Butters med mig och sen besökte jag ett ställe där Cartman och Co. var då är plötsligt Butter med dom och har helt andra kläder på sig osv och han undrar vad jag gör där.. jag tycker sånt förstör upplevelsen. Världen är väldigt "stum" (inte speciellt interaktiv) och det är väldigt mycket cut/paste-jobb..

Blir det väldigt mycket bättre efter de första inledande ~2 timmarna? Kanske ska ge det en chans till men tja det ska bli väldigt mycket bättre i så fall.

Låter nog bara som att det inte är ett spel för dig.

Striderna är tänkt att vara lik den i Paper Mario och liknande Mario RPG spel. Världen är också väldigt interaktiv ju längre in i spelet du kommer. Du får diverse förmågor som gör så att du kan utforska aningen mer än vad du kan i början.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar