Råttnytt! Fatshark redogör för Warhammer: Vermintide 2-planer

Robot
Råttnytt! Fatshark redogör för Warhammer: Vermintide 2-planer

Och det har redan sålt i 500 000 exemplar!

#fatshark, #warhammer-vermintide-2


Medlem

som jag förstått det är det endast pve, skulle de implementera ett pvp läge likt L4D hade jag nog i förskaffat det tids nog.

Medlem

Det är co-op 4 player, redigt sköjj faktiskt om man bortser från buggar och dylikt.

Medlem

Riktigt kul spel. Hoppas på att de får loss licenser för andra raser att slänga in
Sedan finns ju alltid drömmen om ett Left for Dead läge där man kan spela 4v4 <3

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Riktigt kul spel. Hoppas på att de får loss licenser för andra raser att slänga in
Sedan finns ju alltid drömmen om ett Left for Dead läge där man kan spela 4v4 <3

De har rätt till warhammer licensen så raser är inte ett problem, problemet är att det är svårt att få in raser som passar i spelet med 5 hjältar, chaos är t.o.m. så att de inte borde kunna gå upp emot dem. Sen bygger de på end times så de kommer chaos att vinna till slut.

Medlem

Ibland så känns det verkligen som "game directorn" vill döda en när dom spawnar fullt med röda feta råttor och champions.

Medlem

Har haft det sjukt trevligt i det här spelet. De har verkligen förbättrat det på alla sätt jämfört med ettan.

Medlem

Jag tolkar deras bild som att "DLC 1" blir 2 nya banor, inte 1-2.

Medlem

Vad heter getmännen? Spelar ingen roll, ge mig dom. Vermintide 3 kommer bli Epic. 2an är också rätt epic

Medlem

Bugfixar, kom igen nu Fatshark. Det mest ökända exemplet i nuläget är sista banan, Skittergate. Du börjar banan utan Talents, Passives och Trinkets, vilket är "en" bug ja. Sista bossen fastnar OFTA så den bara står still och kan bli nerskjuten utan motstånd. Dessutom är det inget slut, du går in i portalen och...stat screen, tillbaka till ditt Keep. Grattis du klarade alla banor..! Står ingenstans. Inget cutscene, ingenting.

Dessutom funkar inte Deeds, bara den som hostar får loot. Dom andra får en svart skärm och ingenting händer.

Nu låter jag jävligt grinig men jag älskar spelet. Blir dock samtidigt rejält trött på buggar som inte är ett dugg ovanliga eller rentav händer varje gång och det har bara glidit i genom deras QA.

Medlem
Skrivet av Govein:

Vad heter getmännen? Spelar ingen roll, ge mig dom. Vermintide 3 kommer bli Epic. 2an är också rätt epic

Beastmen.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Jag tolkar deras bild som att "DLC 1" blir 2 nya banor, inte 1-2.

This, kan också bekräftas på deras hemsida.
"The first major DLC is coming in April and will introduce two brand new levels."


signatur

Who Dares, Wins

1
Skriv svar