CD Projekt Red kanske visar en timme från Cyberpunk 2077 på E3

Robot
CD Projekt Red kanske visar en timme från Cyberpunk 2077 på E3
Medlem

Jag längtar ephter det här phpelet väldagt myckut, pher phå myckut flam till fajberpank phugophuttiphu. Har för övrigt jävligt tråkigt just nu.

Medlem

Uppenbart en timme av nya Gwent!

Ambassadör
Xbox

Haha, en timme Gwent... Årtiondets besvikelse.

Men en timmes pressvisningsgrejs bakom stängda dörrar tyder ju på att de har lite att visa upp iaf...


signatur

Jump in.

Medlem

Haha vilket antiklimax det hade varit!

Det är några år sedan E3 lockade, har skyllt på åldern. Men i år är jag fjantigt peppad, såklart pga CP2077!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

fan va man vill se lite gameplay på detta spel, en eller två minuter räcker

Medlem

dräggelsås


signatur

Meep!

M89
Medlem

Multiplayer komihåg vem som sa det först

Medlem
Skrivet av M89:

Multiplayer komihåg vem som sa det först

inte var det du iaf

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Uppenbart en timme av nya Gwent!

Hahaha, ja usch för dessa kortspel. Även om Gwent var välgjort så har jag aldrig funnit nöje i de. Dock
många andra såklart. Ja man blev ju riktigt lycklig när Valve skulle utannonsera sitt nya spel som var just ett sådant. Det blev ett nice rövk....


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av M89:

Multiplayer komihåg vem som sa det först

Det har ju vart ryktat ungefär lika länge som spelet vart känt


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

japp .. troligtvis lägger dom mkt fokus på multiplayer, lootboxes och skins.
Sen grafiska effekter som dom måste plocka bort innan spelet släpps ..
Ser en aula full med halvsovande speljournalister .. nån dryg typ på scenen som bryter på polska och viftar med armarna ..
Ser också spelet framför mig .. överdrivet ssao och neonljus på alla hus ..staket med hönsnät .. en gubbe som sitter på huk och tittar ut över en stad ..troligtvis spelkaraktären.. kvinnliga questfigurer med fokus på snygga ben .. Dom har lagt till att man kan klättra på byggnader .. och ett gwent med cyberpunk-figurer.. Ett av korten har en flintskallig gubbe med en lapp över ena ögat ..

Medlem
Skrivet av humancentipede:

japp .. troligtvis lägger dom mkt fokus på multiplayer, lootboxes och skins.
Sen grafiska effekter som dom måste plocka bort innan spelet släpps ..
Ser en aula full med halvsovande speljournalister .. nån dryg typ på scenen som bryter på polska och viftar med armarna ..
Ser också spelet framför mig .. överdrivet ssao och neonljus på alla hus ..staket med hönsnät .. en gubbe som sitter på huk och tittar ut över en stad ..troligtvis spelkaraktären.. kvinnliga questfigurer med fokus på snygga ben .. Dom har lagt till att man kan klättra på byggnader .. och ett gwent med cyberpunk-figurer.. Ett av korten har en flintskallig gubbe med en lapp över ena ögat ..

Kan inte riktigt tyda om du är seriös eller ironisk.
Lyckligtvis talar allt än så länge för att CP2077 kan bli det första spel som puttar ner TW3 från tronen som historiens bästa RPG! Nu kan ju E3 förändra allt men fram tills dess tänker jag fortsätta avnjuta mitt hyperus!

Och är det INTE neonljus på alla tak har de misslyckats!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Skrivet av Soulless:

Kan inte riktigt tyda om du är seriös eller ironisk.
Lyckligtvis talar allt än så länge för att CP2077 kan bli det första spel som puttar ner TW3 från tronen som historiens bästa RPG! Nu kan ju E3 förändra allt men fram tills dess tänker jag fortsätta avnjuta mitt hyperus!

Och är det INTE neonljus på alla tak har de misslyckats!

det blev rena smörjan. Bortom all räddning.

Medlem
Skrivet av humancentipede:

det blev rena smörjan. Bortom all räddning.

Nej, håller inte med.
Det är ett bra spel, på sina ställen RIKTIGT bra. Men det är långt ifrån vad man både hoppats på och vad de påstod att de skulle leverera.
Hade spelet släppts utan alla dessa år av hajp hade det mottagits mycket bra.

Nu älskar jag cyberpunk och dess setting så jag har ett kanonspel som jag ser fram emot att spela igenom ännu en gång senare i år


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar