Take Two skjuter upp en "efterlängtad titel" till 2020

Robot
Take Two skjuter upp en "efterlängtad titel" till 2020
Medlem

Smart, ger mer tid att slipa på spelet samtidigt som dom ger utrymme för Rage 2 att fylla lite av suget ( för de som suktar efter Borderlands 3 ).

Inte för att jag tycker Gearbox är mycket att hänga i Julgranen, men ändå.


signatur

Nämen!

Medlem

Not cool, REEEEEE


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Inaktiv

Har helt missat att de gått ut med något releasedatum. Senaste jag hörde var att de bekräftade att det är under utveckling.

Medlem

Hoppas på ett Brothers in Arms dyker upp innan.

Medlem

Broderlands 2019
Brothers in Arms 2020?

Medlem

Fiscal 2020 kan alltså vara hösten 2019, fram till början av sommaren 2020.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Gnällkuk

Så mest troligt då att vi ser ett släpp till julen nästa år, segt. Verkligen sugen på ett nytt borderlands!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Om det gäller Borderlands så känns det logiskt att skjuta upp oavsett. Konceptet är hyfsat unikt så det är bara onödigt att riskera konkurrens från Rage.

Medlem

Det blir säkert bra


signatur

Meep!

Medlem

Kan någon förklara vad fiscal menas?


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Serkish:

Kan någon förklara vad fiscal menas?

Ordet "fiscal" relaterar till skatter/skatteplanering. Ett exempel, som ofta är intressant i såna här sammanhang, är "fiscal year" som betyder räkenskapsår.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar