Ea nhl 14
De har inga nhl 14 kvar. De som fanns var >Nhl 16 och framåt. Letat även på nätet utan resultat.
Så om det är någon som har ett ex Nhl 2014 till ps4 till salu. Är jag intresserad.
Kul att man kan spela i läge version 1994 i detta spel. Ja man har ju själv varit med från början.
Fanns en version redan 1993 till pc. Som bestod av 4 stycken floppy diskar. Mycket mycket enkelt spel om man jämför med nhl 2018.
@Dreijer: Ja enkel styrning med kontrollerna vet jag att man kan ha.
Gällde då att man kunde spela som det var NHL 1994 i denna version då NHL 2014. Ja enklare grafik. då än NHL 18. Det fanns ett sådant spel läge i NHL 2014. 20 års jubileet.
Men det fanns enligt information här ovanför inte någon version för ps4. Ja ni kan ju se själva vilken skillnad det är på dessa versioner. Ja 20 års utveckling skall väl ge lite skillnad.
@Dreijer: Ja enkel styrning med kontrollerna vet jag att man kan ha.
Gällde då att man kunde spela som det var NHL 1994 i denna version då NHL 2014. Ja enklare grafik. då än NHL 18. Det fanns ett sådant spel läge i NHL 2014. 20 års jubileet.
Men det fanns enligt information här ovanför inte någon version för ps4. Ja ni kan ju se själva vilken skillnad det är på dessa versioner. Ja 20 års utveckling skall väl ge lite skillnad.
Vad underligt du skriver. Men jag tror att jag förstår vad du menar.