70-årig taiwanes har skruvat upp sitt Pokemon Go-spelande till 11 - bokstavligen

Robot
70-årig taiwanes har skruvat upp sitt Pokemon Go-spelande till 11 - bokstavligen

Cyklar runt i staden med 11 mobiltelefoner på styret.

#pokemon-go


Medlem

Senaste nytt:
Tragisk trafikolycka. Cyklist död i Taiwan.

Medlem

Borde nästan ta efter, jag behöver trots allt förlora några kilon.

Medlem

Är väl super kul att gamlingarna roar sig. Skulle vara kul att veta om han bara kör gratis eller köper massa grjer för pensionen, om dom ens har pensionssystem i taiwan 😂 han har tydligen råd med 11 iphones så

Medlem

en dam runt 70-års åldern som spelar på åtta telefoner i Uppsala, pratade lite med henne och hon hade ingen att raida med när hon var uppe så tidigt på mornarna. Så nu raidar hon själv med alla sina telefoner

Medlem
Medlem

Haha snacka om hardcore Pokemon Go spelare=)

Medlem

Synd bara att det är så varmt ute nu så att de äldre inte orkar leta Pokémon pga värmeslag.

Inaktiv

Haha, undra hur många han har kört över vid det här laget. Bättre än dom som körde över folk med bilar iaf.

Medlem

Cykla och spela Pokémon Go > Bingo, boule och sticka strumpor som ingen vill ha


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Har aldrig förstått mig på det här med Pokémon.
Däremot blev det riktigt roligt med The Walking Dead: Our World. Mer passande mig det.

Medlem

Om man har tråkigt och känner att livet är över, så visst, go for it.

Medlem

fyfan vilken tragisk individ.. varför ska alltid asiater vara så extreme när det gäller just spel ???

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

fyfan vilken tragisk individ.. varför ska alltid asiater vara så extreme när det gäller just spel ???

varför tragisk? är asiater alltid extrema när det gäller spel? wow, här döms det och generaliseras så det ryker. you Sir, win the internet.

KoP
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

fyfan vilken tragisk individ.. varför ska alltid asiater vara så extreme när det gäller just spel ???

Ääh, det är väl bara kul att farbror'n kommer ut och får röra lite på sig istället för att tillbringa pensionen stillasittandes innanför hemmets 4 väggar?

ELF
Medlem

Här får man en rundtur av cykeln och får även skymta batteriet/batterierna. Svårt att se om det är ett eller flera.
https://youtu.be/q_eXo3PAZCU?t=1m25s


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar