Mer Modern Warfare 2 i juni

Medlem
Mer Modern Warfare 2 i juni

Kör de med 3 olika sorters servrar då? En för dom helt utan banpaket, en för dom med den första och en för dom med båda?

Medlem

*Gäääsp*


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Kanon! *gillar*


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Oh, fy fan...


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Grymt tåkigt att de kosta pengar till 360 :/ Tycker dom kan släppa domhär gratis


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

ungefär 1500 personer online på pc'n med den första dlcn, sjukt like

Medlem

Drygt 100 kronor? Köpte The Stimulus Package på Steam för 13.49 Euro, vilket är runt 130 kronor. Är inte det lite mer än vad Activision indikerar på runt 105 kronor om man räknar i dollar? Rätta mig gärna om jag har fel.

Medlem
Skrivet av DU238:

Drygt 100 kronor? Köpte The Stimulus Package på Steam för 13.49 Euro, vilket är runt 130 kronor. Är inte det lite mer än vad Activision indikerar på runt 105 kronor om man räknar i dollar? Rätta mig gärna om jag har fel.

Dock är steam dyrare än dom flesta.

Har ej köpt det första och kommer inte köpa den här heller. Dock så har jag inte spelet MW2 på över en måndad.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Köpte stimulus och var helt sjukt missnöjd, så låg standard på kartorna om man jämför med original-mapsen... Blir nog inget köp på den här skiten, ska inte supporta deras mjölkning nå mer.

Medlem

Jag tillhörde dem som älskade MW2, men fusken förstörde hela spelupplevelsen för mig, tillsammans med det faktum att IW inte gjort ett skvatt åt det.

Ni som fortfarande spelar, är det bättre idag? Har IW gjort något åt alla fuskare?

BME
Medlem

Vad hände med löftet om mer Spec Ops? Dog det med alla avhopp?


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem
Skrivet av Morkrah:

Jag tillhörde dem som älskade MW2, men fusken förstörde hela spelupplevelsen för mig, tillsammans med det faktum att IW inte gjort ett skvatt åt det.

Ni som fortfarande spelar, är det bättre idag? Har IW gjort något åt alla fuskare?

Fortfarande lika mycket fusk om inte mer

Jag är en av dem som spelar spelet en hel del fortfarande och tycker att det är jävligt underhållande när allting väl fungerar (med en bra host etc.) Tyvärr finns det en jävla massa fuskare vilka förstör spelupplevelsen helt och hållet.

Det värsta är att ingen verkar göra någonting åt det heller.

Medlem

Gött! Älskade Stimulus och detta lär knappast bli sämre!

Inaktiv

Tråkigt att dom ska släppas senare till PS3 och PC.


signatur

Aj lajk to plej gejms!

Medlem

Lite mer fakta!

The two old maps from Call of Duty 4: Modern Warfare to return will be Vacant and Strike.
The three new maps confirmed for the DLC are known as:
Trailer Park, Carnival and Fuel.

Trailer Park is seen as a “super condensed” map, cutting through abandoned trailers and is pretty much “a maze”, according to Bowling.

Carnival is a daytime map and a “decimated amusement park”, full of rides you’d tend to expect there like fun houses and rollercoasters.

The final map is called Fuel, which is a “sniper haven”, full of wide open space in an oil refinery and is “completely unique” from other maps in the Resurgence pack.

Medlem

@Neatherblade: Hur menar du nu? PC-upplagan kräver ju Steam även om du köper din kopia i butik. Var köper man Stimulus Package utan att gå via Steam?

mg
Medlem
Skrivet av Morkrah:

Jag tillhörde dem som älskade MW2, men fusken förstörde hela spelupplevelsen för mig, tillsammans med det faktum att IW inte gjort ett skvatt åt det.

Ni som fortfarande spelar, är det bättre idag? Har IW gjort något åt alla fuskare?

Tyvärr tycker jag det blir värre och värre med fusken, verkar som att VAC inte hänger med i svängarna.

Om bara iw kunde skita i de satans kartorna och släppa dedikerade servrar och modtools till PC istället.

Well well, CoD4 lever ju fortfarande i allra högsta grad, där slipper man all bullshit IW.NET för med sig, om bara IW själva kunde innse det också.

Inaktiv

VAC fungerar bra. Det bästa systemet som finns där ute. Spelet som är dåligt.

Medlem
Skrivet av showerguy:

VAC fungerar bra. Det bästa systemet som finns där ute. Spelet som är dåligt.

VAC fungerar skit, stoppar inte ett jota. Fuskare på var varannan server, ännu värre i hardcore.

Medlem

Så länge folk köper skiten så släpper de mer skit.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av showerguy:

VAC fungerar bra. Det bästa systemet som finns där ute. Spelet som är dåligt.

De bästa anti-fusk systemen används i seriösa ligor etc. VAC är otroligt dåligt..Men spelet är helt klart värdelöst det med


signatur

<3

Medlem

VAC är det sämsta någonsin, min kusin använder cheat engine för att speedhacka, han har gjort det i en månad nu...

Medlem

kostar de nya mappsen?

if so så kör jag den vanliga vägen och totalignorerar skitspelet.

1
Skriv svar