Warcraft 3: Reforged - skärmdumpsbonanza!

Robot
Warcraft 3: Reforged - skärmdumpsbonanza!

Detaljgranska de uppdaterade pixlarna från Blizzards älskade strategispel.

#warcraft-3-reforged


Medlem

Till den snart nyanställda fullstack-utvecklaren: Gör så att man kan bläddra mellan bilderna med piltangenter eller dylikt, en ganska standard funktion.

Medlem

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! men snälla ge oss Warcraft 4 också.
Har redan spelat igenom trean så många gånger att jag nästan inte är
hypead för detta.

Redaktör
Ponny

Okej, jag log med hela huvudet åt de här bilderna.
Perfekt uppvärmning inför fyran. (Hör ni det, Blizzard!?)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Färggrant och vackert. Ser fram mot releasen


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Kommer köpa detta inte bara för att spela WC3 igen utan för att ge pengar till Warcraft RTS och hoppas tro och vill till ett WC4

Medlem

Det här kommer bli underbart

Medlem

Yeeeeeeeeeeeeeeeeees!

Snyggt! Så ska det se ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Skiter i vad alla nay-sayers säger; har pre-order som fan! Ser fram emot det!


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Inte sett något blod än hmm...inte en stor grej så kanske inte är tillagt än men tror det skulle kännas konstigt utan det samt kroppar. Hopas blizzard inte skippar det för att dra ner PG nivån bara. Vill inte ha några kompromisser på mitt favorit spel. Vet någon något om Frozen throne? Känns konstigt att spela utan det när det varit standard så länge.

Medlem

Spelade WC3 som en galning i mina yngre dagar och installerade tom spelet igen för bara ett år sen men jag är verkligen inte sugen på en remaster istället för något nytt från Blizzard och då menar jag inte ett "nytt" mobilspel.

Medlem

@KimiKiwi: Förstår helt vad du menar, men med tanke på att WoW för storyn i Warcraft framåt nu för tiden så hade jag inga större förhoppningar på nytt spel. Detta är de bästa vi kunde hoppas på i mina ögon.

Medlem
Skrivet av Rackaren:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! men snälla ge oss Warcraft 4 också.
Har redan spelat igenom trean så många gånger att jag nästan inte är
hypead för detta.

Kommer ALDRIG att hända.
RTS är en död genre, inte värt att chansa på något nytt när man kan göra om något gammalt som fungerade.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Kommer ALDRIG att hända.
RTS är en död genre, inte värt att chansa på något nytt när man kan göra om något gammalt som fungerade.

Då får man väl hoppas att Blizzard sparkar liv i genren igen. 🙂


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

@Godofcheese: Du låter lite som när EA säger att single-player spel är döda fast de inte är det, ett bra RTS skulle sälja lika bra som vilket annat bra spel som helst.

Avstängd

Detta blir man lite sugen på. Var ett av mina favoritspel när det begav sig!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Fyfan vad glad jag är!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!!!!!!!!

Medlem
Skrivet av salle94:

Inte sett något blod än hmm...inte en stor grej så kanske inte är tillagt än men tror det skulle kännas konstigt utan det samt kroppar. Hopas blizzard inte skippar det för att dra ner PG nivån bara. Vill inte ha några kompromisser på mitt favorit spel. Vet någon något om Frozen throne? Känns konstigt att spela utan det när det varit standard så länge.

Warcraft III Reforged! An HD remake of Warcraft III Reign of Chaos and Frozen Throne.

FT ingår dvs i Reforged.

Medlem

Meh...give me Warcraft II !!!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Börjar kännas som gaming industrin lider av samma problem som film industrin, de kan göra så lite nya bra saker att de måste vända sig till det gamla.

Skrivet av Map-pen:

@Godofcheese: Du låter lite som när EA säger att single-player spel är döda fast de inte är det, ett bra RTS skulle sälja lika bra som vilket annat bra spel som helst.

För att inte säga att warcraft är ett av de tyngsta RTS namnen, ett nytt bra spel med warcraft, Command&conquer eller Starcraft skulle definitivt sälja bra-

CJ
Medlem

Undrar om detta ska ses som ett test. Att sondera terrängen. Ta reda på om RTS genren är död eller inte. Om utveckling av Warcraft 4 är potentiellt lönsamt.

Medlem

@CJ: Blizzard hade kunnat ta en bajskorv och skriva "WC4" på den, och folk hade köpt den.


signatur

I drank what?

Medlem

@burkmopp: Samt att om man loggar in i forumet så stannar man kvar i samma tråd efter inloggning


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

Ja, WC3 var väldigt bra när det kom. Men idag? Det har hänt mycket sedan dess. Ett upphottat gammal RTS där alla figurerar nu ser ut som gosedjur som slår på varandra. Det här är om något beviset på att genren är död. Endast rehash på gamla koncept, precis som i filmbranschen. Mycket tråkigt.


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Skägg.
10 Chambers

Förstår inte varför folk gnäller på de stora axelskydden...


signatur
CJ
Medlem

@Mirage: Hoppas du har rätt.

Medlem
Skrivet av Mirage:

@CJ: Blizzard hade kunnat ta en bajskorv och skriva "WC4" på den, och folk hade köpt den.

Blizzard skulle kunna utföra vilken tågkrasch till spel de vill, å folk skulle köpa å hylla det utan att blinka.

Medlem

Fantastiska nyheter det här! Även om alla minderiga fluff-miffon idag spelar mmo, battle royal och annan skit så betyder ju fantiskt inte det att de riktiga gamersen har dött. Äntligen ett riktigt spel som får lite uppmärksamhet! ❤❤❤

12
Skriv svar