Macaulay Culkin testar Home Alone-filmspel: "De sket på mitt arv!"

Robot
Macaulay Culkin testar Home Alone-filmspel: "De sket på mitt arv!"

Skådisen har åsikter om filmspel.


Fragtjuv

Roligt att James släpper nya avsnitt av AVGN i stadig takt igen. Det här avsnittet var riktigt underhållande.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Medlem
Skrivet av joelthor100:

Roligt att James släpper nya avsnitt av AVGN i stadig takt igen. Det här avsnittet var riktigt underhållande.

Lite B väl b ibland, men eftersom att dom gjorde det med glimten i ögat så var det rätt underhållande.
Kul att se Mac igen och att han kan skämta om det hela.

FZ förstår väl att dom bara skojar va?

Det ser inte ut så ifrån Rubriken...

Medlem

Tittade ofta på Angry Video Game Nerd för några år sen, men han har inte åldrats väl (inte Macaulay Culkin heller för den delen ; )

Skrattade mer åt honom förr.

Medlem

Kollade en stund på avsnittet men det kändes verkligen inte bra alls. Roligt att Culkin ställde upp och var med iaf. Nu hoppas jag på att Schwarznegger ställer upp också ^^

Medlem

varför han han nagellack?

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:

varför han han nagellack?

Varför inte?

Redaktör
Skrivet av Fearnox:

Lite B väl b ibland, men eftersom att dom gjorde det med glimten i ögat så var det rätt underhållande.
Kul att se Mac igen och att han kan skämta om det hela.

FZ förstår väl att dom bara skojar va?

Det ser inte ut så ifrån Rubriken...

Jo, jag fattade det.


signatur
Medlem

För er som enbart sett James Rolfe's roll som AVGN rekommenderar jag er starkt att kolla igenom hans filmrecensioner och filmsnack, mycket intressanta saker man inte visste om samt väldigt underhållande.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Oavsett de framgångar och eventuella motgångar som han tidigare har haft måste man ändå ge honom beröm för de inslag han gör på senare tid. Red Letter Media har haft med honom i tre videos under de senaste månaderna och han bjuder väldigt mycket på sig själv.

Länkar till en video där han är med och recenserar Home Alone 4 (tillsammans med två andra B-filmer) och han både ger en kul spin på review:n, men har även helt träffsäkra punkter att tillföra när de pratar om resterande filmer.

RLM - Plinketto #7, best of the worst .- https://www.youtube.com/watch?v=a_FURNuBeQg

Medlem

När man ser vissa gamla serier/filmer långt efter så kan man känna hur dåligt det åldrats och det till och med kan kännas pinsamt... Jag undrar hur det kommer kännas att se alla dessa youtubers med kassa skådespelartalanger i framtiden, för det är ju redan cringe att se.

Flakmonkey
Skrivet av laban005:

När man ser vissa gamla serier/filmer långt efter så kan man känna hur dåligt det åldrats och det till och med kan kännas pinsamt... Jag undrar hur det kommer kännas att se alla dessa youtubers med kassa skådespelartalanger i framtiden, för det är ju redan cringe att se.

Kan hålla med men i just fallet AVGN så har det ju alltid varit oseriöst och det är en del av "charmen". Ett seriöst AVGN skulle inte längre vara AVGN typ

Medlem

Lite har väl Culkin skitit på sitt eget arv va?


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Kan hålla med men i just fallet AVGN så har det ju alltid varit oseriöst och det är en del av "charmen". Ett seriöst AVGN skulle inte längre vara AVGN typ

Kunde inte sagt det bättre själv, det dåliga skådespeleriet och effekterna i filmklippen är en stor del av AVGN och kommer alltid att vara så, kan dock förstå att en del folk som inte sett episoder från han innan rynkar lite på näsan

Moderator | Testpilot
Skrivet av joelthor100:

Roligt att James släpper nya avsnitt av AVGN i stadig takt igen. Det här avsnittet var riktigt underhållande.

Känner ibland att jag är en av få som faktiskt tycker han varit på en ganska lik nivå helatiden. Överlag tycker jag att han alltid varit rolig, även fast han har haft enklare avsnitt här och där så lyckas han ändå få det att bli roligt på något sätt.

Precis som sagt ovan så är det de dåliga effekterna och skådespeleriet som gör det roligt och det har i princip alltid funnits där.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Kan hålla med men i just fallet AVGN så har det ju alltid varit oseriöst och det är en del av "charmen". Ett seriöst AVGN skulle inte längre vara AVGN typ

Syftade egentligen inte så mycket på just det här klippet, tanken slog mig bara när jag såg det. Men det får ju tiden utvisa också, vad som funkar och vad som inte gör det 🙂

Medlem
Skrivet av Unixo:

Varför inte?

sant.

Medlem

jäklar va sliten o gammal han ser ut...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

jäklar va sliten o gammal han ser ut...

Ja med tanke på hur mycket knark och sprit han har dragit i sig genom åren så. Inte så konstigt

Skrivet av SWEBarb:

jäklar va sliten o gammal han ser ut...

Vadå han är 38?! JAG se r slitnare ut som 36 och jag har fan inte drogat med dödsknark


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Vadå han är 38?! JAG se r slitnare ut som 36 och jag har fan inte drogat med dödsknark

Haha kanske dags att börja med det då

Medlem
Skrivet av redruM:

Lite har väl Culkin skitit på sitt eget arv va?

Pretty much skulle jag vilja säga. Snacka om att döda sin egna karriär så som han gjort.
Charlie Sheen framstår ju som ett geni i jämförelse.

Medlem
Skrivet av Dunderhoken:

Ja med tanke på hur mycket knark och sprit han har dragit i sig genom åren så. Inte så konstigt

Han har inte drogmissbrukat (inte enligt sig själv i alla fall). Tycker ni verkligen att han ser sliten ut idag? Han är ju en av få barnskådespelare som klarat sig bra. Investerade väl. https://observer.com/1999/11/home-alone-kid-gets-17-million-v...

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Han har inte drogmissbrukat (inte enligt sig själv i alla fall). Tycker ni verkligen att han ser sliten ut idag? Han är ju en av få barnskådespelare som klarat sig bra. Investerade väl. https://observer.com/1999/11/home-alone-kid-gets-17-million-v...

Uhm, du är medveten om att länken du delar är snart 20 år gammal? Och att 1.7 miljoner dollar i MC's skor inte är mycket pengar? Ekonomi handlar om mer än intäkter?

Självklart har han knarkat och supit, det är vedertaget vid detta laget. Det är inte mer än en googling bort.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:

varför han han nagellack?

För att han vill?

Skrivet av delli:

Pretty much skulle jag vilja säga. Snacka om att döda sin egna karriär så som han gjort.
Charlie Sheen framstår ju som ett geni i jämförelse.

Hur dödade Culkin sin egen karriär? Han helt enkelt tyckte det var nog som 14 åring och tog ett långt break för att gå klart skolan och leva ett bättre liv. Du får det att låta som att han fullständigt lackade ur.. ungefär som Charlie Sheen.

Skrivet av Freakon:

Uhm, du är medveten om att länken du delar är snart 20 år gammal? Och att 1.7 miljoner dollar i MC's skor inte är mycket pengar? Ekonomi handlar om mer än intäkter?

Självklart har han knarkat och supit, det är vedertaget vid detta laget. Det är inte mer än en googling bort.

Supit? Antagligen. Knarkat? Ja. Däremot handlade det om gräs och receptbelagda piller som han åkte fast för. Tydligen ska ryktena om heroin varit ren och skärt påhitt av media. https://www.huffingtonpost.com/entry/macaulay-culkin-drug-rum...

Däremot verkar han fått utstå både psykisk och fysisk misshandel av sin far.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Uhm, du är medveten om att länken du delar är snart 20 år gammal? Och att 1.7 miljoner dollar i MC's skor inte är mycket pengar? Ekonomi handlar om mer än intäkter?

Självklart har han knarkat och supit, det är vedertaget vid detta laget. Det är inte mer än en googling bort.

Ja. Jag menade att han gjorde goda investeringar vid låg ålder, istället för att spåra ur. Vad jag menade var hur mycket den fastighetens värde har stigit idag. Det är knappast en virrpanna.

1
Skriv svar