Diskutera – Vad längtar du mest efter spelåret 2019?
Tror inte Cyberpunk släpps tyvärr,
Har längtat efter det sedan 87 - 88. Fick ett promo ex av en bekant av mina föräldrar som fick en förfrågan att släppa spelet i Sverige. De tackade nej. Jag fick promo exet. Vi spelade det och älskade det. Dessvärre har det försvunnit i någon flytt (tror jag).
Dessutom älskar jag CD Projekt och Witcher.
Hypen är enorm.
Annars ser jag fram emot Outer Worlds, Last Night, In The Valley of the gods, Harold Halibut och såklart Xen från Black Mesa
** CyberPunk 2077 @ Steam
** The Last of Us: Part 2 @ PlayStation 4
** Metro Exodus @ Steam
** Ghost Of Tsushima @ PlayStation 4
** Resident Evil 2 Remake @ Steam
** Dying Light 2 @ Steam
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Diablo 2 remastered, remake, reboot eller vad det nu kan heta. Gärna ett blizzcon 2019 där dom även säger att dom planerar en samma som ovan på originalet (det första alltså) utan att pilla på ljudet för mycket
Edit: Inte på mobil då alltså...
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Hoppas på något nytt grafikkort ifrån Amd, Något nytt om nya generationen ifrån Xbox samt ps4.
Spelmässigt Cyber punk m.m.
Dom kommer visa upp deras första konsument kort med 7nm under CES som är snart. Vissa tror att det kommer bli som ett 1080gti eller 2070 I prestanda för 300-350 dollar. Så inget I jämförelse med 2080 men för det priset kommer jag köpa ett sånt kort om det kommer stämma.
Deras högprestanda kort kommer visas Q4 om jag mins rätt.
System Shock 3 (man kan väl få drömma?).
Jag hoppas också att modden Oblivion Lost Remake till S.T.A.L.K.E.R. släpps i version 3.0.
- Mount and blade II bannerlord.
- Borderlands 3.
- Red dead redemption 2 pc.
- Ashen till Steam.
- Elder scrolls VI.
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.