Cryptic avtäcker nytt spel i sommar

Medlem
Cryptic avtäcker nytt spel i sommar

De släpper spel alldeles för fort tycker jag, med tanke på deras resurser, i alla fall om man tittar på tidigare exempel.

Medlem

Kvantitet före kvalite kan bara gå på ett sett.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ett rollspel baserat på Neverwinter Nights? Bäst för dem att det inte suger den här gången isåfall.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Varför inte fixa till STO istället?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

haha att dom aldrig ger upp, dom tror verkligen att dom ska kunna skapa ett bra mmo spel, dom har failat jag vet inte hur många gånger nu...

Medlem
Skrivet av toern:

De släpper spel alldeles för fort tycker jag, med tanke på deras resurser, i alla fall om man tittar på tidigare exempel.

Dom släpper spel på löpande band därför att dom vill ha användning för sina servers "Ingen spelar Champions!" "Ok, släng upp ett nytt spel så vi utnyttjar servern!" *STO släpps* "Ingen spelar STO!" "Ok, släng upp ett nytt spel..."

Medlem

Nej, cryptic har bränt sitt förtroende vid det här laget, att ens komma på tanken att släppa ett till MMO från ett spelhus med så lågt förtroendekapital verkar mycket underligt.

Medlem

Marknaden för MMO är ytterst problematiskt, vilket man tycker att de borde lärt sig.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag vill påpeka att det är en ganska stor skillnad på att "avtäcka" ett spel och att "släppa" ett spel, något en del av de som skrivit kommentarer verkar missat. Release kan ju vara allt mellan 1-3 år.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Inaktiv

Dom pumpar ju ut mediokra MMORPGs konstant, måste ju sälja bra iaf då dom alltid har nya på gång... Dom gör nya MMOs nästan lika fort som Sims får expansioner.

Medlem

Dom lär sig aldrig verkar det som... eller fungerar detverkligen att släppa dåligt gjorda spel, uppröra en massa folk som känner sig lurade och sen bara börja om igen med ett nytt skitspel?

Aldrig mer att jag köper ett Crypticspel.

1
Skriv svar