Färska bilder på Fallout: New Vegas

Robot
Medlem
Färska bilder på Fallout: New Vegas

intetsägande bilder om man frågar mig. Identiskt med FO3(som jag la 100h på, så inte för den skull), hoppas bara att dom kan behålla/förbättra känslan.

Medlem

Det ser riktigt frestande ut. Jag håller med ovanstående, hoppas de lyckas hålla kvar FO3 känslan.

Medlem

ÄR det dumt att hoppas på att FO1 och FO2-känslan återinfinnes?

Medlem
Skrivet av Wortex:

ÄR det dumt att hoppas på att FO1 och FO2-känslan återinfinnes?

njaa... svårt att återskapa en känsla som du hade x antal år förut då dina erfarenheter av spel utvecklas och etc, orkar inte babbla för mycket men tror inte du blir glatt överraskad om du förväntar dig något identiskt med fo1&2, men fo3 imho är ett bra spel som står på sina egna ben

Medlem

har ännu inte införskaffat FO3 samt dess expansioner, men överväger att köpa det till Xbox360, just för att det är skönt att spela i soffan på 104" stor full HD bild.

Men då det är FPS-stil mer, så undrar jag, spelar ni som läser detta FO3 på xbox eller på PC? Hur är det att spela på Xboxen?

Medlem

Companion Commands? Fallout goes Fable 2?

You tänker hela tiden: "Gunman Chronicles"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Wortex:

ÄR det dumt att hoppas på att FO1 och FO2-känslan återinfinnes?

förmodligen hade föredragit detta alla gånger; http://www.youtube.com/watch?v=1uuDKrY7eW0

Medlem

Var det en M1 Garand jag såg på sista bilden?!?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Scream112:

Hur är det att spela på Xboxen?

Det fungerar utmärkt. Man använder ju VATS rätt mycket.

Medlem

Fan va fett!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Scream112:

har ännu inte införskaffat FO3 samt dess expansioner, men överväger att köpa det till Xbox360, just för att det är skönt att spela i soffan på 104" stor full HD bild.

Men då det är FPS-stil mer, så undrar jag, spelar ni som läser detta FO3 på xbox eller på PC? Hur är det att spela på Xboxen?

Med tanke på hur mycket mods som finns ute hade jag hellre satsat på PC versionen för sedan koppla in datorn till tv:en eller något istället.

Moddarna förbättrar och ger en såååå mycket längre livslängd på spelet, jag spelar det fortfarande regelbundet ända sen releasen, å andra sidan är jag också en galen fanatiker av allt som har med fallout att göra


signatur

Suup homie

Medlem

Fixar dom till Animationerna så ska jag ge det en chans till.

Medlem

LOL nån annan som tänker gizmokvack?

Medlem

Lite av en besvikelse.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av .357:
Skrivet av Scream112:

har ännu inte införskaffat FO3 samt dess expansioner, men överväger att köpa det till Xbox360, just för att det är skönt att spela i soffan på 104" stor full HD bild.

Men då det är FPS-stil mer, så undrar jag, spelar ni som läser detta FO3 på xbox eller på PC? Hur är det att spela på Xboxen?

Med tanke på hur mycket mods som finns ute hade jag hellre satsat på PC versionen för sedan koppla in datorn till tv:en eller något istället.

Moddarna förbättrar och ger en såååå mycket längre livslängd på spelet, jag spelar det fortfarande regelbundet ända sen releasen, å andra sidan är jag också en galen fanatiker av allt som har med fallout att göra

Håller med helt och hållet. Lika bra att köpa till PC sedan koppla den till TVn. (Så jag gör vid tillfället)

Om man vill kan man ju alltid koppla in en X360 kontroll med ifall man föredrar det.

Medlem
Skrivet av Eruku:
Skrivet av Scream112:

Hur är det att spela på Xboxen?

Det fungerar utmärkt. Man använder ju VATS rätt mycket.

Precis, det är bedrövligt dåligt att de inte ens har med vettiga sikten och "aim down sight" etc. i Fallout 3. Man är dessvärre för beroende av skills och VATS för att det ska vara kul, sen är bullet spread sinnessjuk i spelet. Dock så är det kul, och passar utmärkt till 360-dosan (+ ev. achivements)

Medlem

Tycker Fallout 3 är bäst på pc, för det finns riktigt många mods att tanka hem.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Fallout: New Vegas Kommer nog bli en stor hit bland FPS / RPG spelen...
men man får hoppas att det blir svårare än 3 an ...

Hoppas dem flesta saker från fallout 3 är med i New Vegas .

Medlem

De där solkraftfältet var ju innovativt iaff (om än mycket underdimensionerat).

Hehe gizmokvack. XP


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

Man kan ju hoppas att de inte har samma uppdragssystem som i Fo3, det kan ju liknas vid det i wow, och sådana hör verkligen inte hemma i rpg.

Det kanske är för mycket att hoppas, men jag vill att spelet skall vara lika ogästvänligt och oförlåtande som de första två Fo.

Där fick man ju iaf kämpa och trixa lite..

Medlem

En hel del fula detaljer som jag inte gillar, som det tecknade polisansiktet på roboten och de färggranna rutorna på överkroppen. Överlag, rätt dåligt ihopkomponerade färger som skär sig på ett oerhört fult sätt. Bethesda har duktigare folk.. Iofs så brukar inte Obsidans spel vara så snygga, Alpha Protocol te.x. Synd att dom inte satsar mer på grafiken och tar in folk som kan, knappast en bristvara om man säger så.

Light; "Fixar dom till Animationerna så ska jag ge det en chans till."

Kan du ju helt glömma att dom gjort


signatur
Inaktiv

...om inte annat så ser jag fram emot att få prova "hardcore" läget.

Tycker nog man använt lite väl mycket av de resurser som fanns i FO3.
Ser ut som nästan allt är förändrade eller oförändrade modeller från FO3 med lite nya texturer.

Medlem
Skrivet av TheWhaleHunter:

Tycker nog man använt lite väl mycket av de resurser som fanns i FO3.
Ser ut som nästan allt är förändrade eller oförändrade modeller från FO3 med lite nya texturer.

Tänkte det med. På nån av soldaterna ser man den hjälmen som McReady (en av ungarna i lamplight) hade. Om det finns ett skäl till det, typ att han dödade ungen och snodde hjälmen, så coolt. Annars är det bara utvecklarna som är lata och återanvänder massa material.

Medlem
Skrivet av Thumba:

Var det en M1 Garand jag såg på sista bilden?!?

Hellz yeah! Förövrigt ser liret som sagt lite väl mcyket ut som FO3. Fast saker som texturer och mindre modeller är saker som kan bytas ut ganska tätt inpå release.

Inaktiv

Är ingen "grafikhora" precis, men vafan.... Tycker dom borde kunna punga ut något bättre än det där nu. Gör om ... gör snyggt!


signatur

Jag skiter i allt...och det ska även du skita i

1
Skriv svar