Lystring, snuskhumrar! Det blir ingen early access för Subverse

Robot
Lystring, snuskhumrar! Det blir ingen early access för Subverse

Den stängda betan påverkas dock inte. Huzzah!

#closed-beta, #early-access, #subverse, #xxx


Releasehästryttare

Det va ju inte helt oväntat att de inte skulle göra en EA version när de bara hade några månader till sommaren som de lovade, får se vad mer för saker de lovat som de kommer bryta.

Som vi sagt innan, beroende på hur detta spel blir öppnar eller stänger möjligheterna för big budget porr spel i framtiden.

Frilansare

Google Analytics registrerar många läsare i på denna nyhet, men få kommentarer. Just saying!

Medlem

"spel baserade på berättande inte gör så bra ifrån sig i early access"

Bullshit. Subnautica är förmodligen ett av det bästa story spelen jag spelat senaste åren och det gick utmärkt att köra i early access.

Gör ett bra spel först så löser sig det mesta sen...

Releasehästryttare

@Joakim Bennet: Vem på kontoret vågar recensionsspela detta?

Ingen med fru och barn gissar jag

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Google Analytics registrerar många läsare i på denna nyhet, men få kommentarer. Just saying!

Nån mer degenerad och perverterad nyhet har jag aldrig sett på FZ, vad är det för fel på er?
Nån som vet om det går att spela spelet anonymt på Steam? (frågar åt en vän)

Frilansare
Skrivet av JRico:

Nån mer degenerad och perverterad nyhet har jag aldrig sett på FZ, vad är det för fel på er?
Nån som vet om det går att spela spelet anonymt på Steam? (frågar åt en vän)

Haha!

Frilansare
Skrivet av Devan:

@Joakim Bennet: Vem på kontoret vågar recensionsspela detta?

Ingen med fru och barn gissar jag

Vet att Gurra är sugen!

Skribent

Svårt att inte tagga till av formuleringen "Wrist Deep in Pandora's Box"!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Hmmm... "Vore en gentjänst"? Björntjänst kanske? 😊😘


signatur

Information wants to be free!

Gnällkuk
Skrivet av Joakim Bennet:

Google Analytics registrerar många läsare i på denna nyhet, men få kommentarer. Just saying!

Genuint ointresserad av spelet, men kul med lite annorlunda spel och snusk tilltalar ju alla rent generellt. Mest intressant är snarare att se om de förvaltar pengarna, min erfarenhet av väldigt framgångsrika kickstarterspel säger nej :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Det här spelet behöver ingen early access, det kommer att sälja sig självt enbart baserat på utvecklarens namn och informationen om innehållet.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Google Analytics registrerar många läsare i på denna nyhet, men få kommentarer. Just saying!

i am simple human. i see snusk i say yes and i click.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Skrivet av Joakim Bennet:

Google Analytics registrerar många läsare i på denna nyhet, men få kommentarer. Just saying!

Kan ju iofs bero på att många (som jag själv) aldrig hört talas om spelet i fråga. Samt att själva nyheten inte direkt beskriver/säger särskilt mycket om spelet värt att kommentera över.

Skribent

Jag är bara här för att säkerställa att ingen annan är här.

Medlem

Jag läser bara denna nyhet för artiklarna!

Frilansare
Skrivet av Ti994a-C64-Amiga-PC:

Kan ju iofs bero på att många (som jag själv) aldrig hört talas om spelet i fråga. Samt att själva nyheten inte direkt beskriver/säger särskilt mycket om spelet värt att kommentera över.

Yes, kunde givit mer bakgrund! Försökte skoja till det lite.
Vi skrev om det för första gången här och pratade även om spelet i Fragzone-Fredag.

Frilansare
Skrivet av RiddarKatig:

Jag läser bara denna nyhet för artiklarna!

I see what you did there!

Frilansare

@Zechnubis:
Ja! eller otjänst. Ändrat slarvet, tack.

Medlem

Jag har inget att tillägga.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Google Analytics registrerar många läsare i på denna nyhet, men få kommentarer. Just saying!

Haha


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av JRico:

Nån mer degenerad och perverterad nyhet har jag aldrig sett på FZ, vad är det för fel på er?
Nån som vet om det går att spela spelet anonymt på Steam? (frågar åt en vän)

Jag är nog fortfarande kvar på steg ett, hur f-n döljer man själva inköpet för att slippa alla syrliga kommentarer?

En polare hade plötsligt köpt 55 skitspel, och mitt i låg något Hentai-artat. Gissa om han fick gliringar... "Det är bara smartness för Steam-statsen." <-- Jooo....


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:

Jag är nog fortfarande kvar på steg ett, hur f-n döljer man själva inköpet för att slippa alla syrliga kommentarer?

En polare hade plötsligt köpt 55 skitspel, och mitt i låg något Hentai-artat. Gissa om han fick gliringar... "Det är bara smartness för Steam-statsen." <-- Jooo....

I see what he did there 🙂
Jag hade klarat mig undan bra tror jag. Har 5 vänner på steam varav 1 är online regelbundet och frugan vet inte ens vad steam är och använder datorn till att beställa kläder mest ^^

Medlem
Avstängd

Om detta spel verkligen vill slå igenom och utmana porrbranschen allmänt talat så ska de ha grymt VR-stöd i spelet.

VR-porrspel efterfrågas det mycket efter att VR-porrindustrin har blivit för enformig. Fråga mig inte hur jag vet det som.

Medlem

@jonis: Om Vavle inte ändrat på hur det fungerade så kan du sätta din profil till helt privat, så utannonseras inte köp du gör på tidslinjen. Är det allt du vill dölja så sätt den till privat, köp, och sedan ändra tillbaka. Detta... hittade jag när... jag... eh...

ELF
Medlem
Skrivet av JRico:

Nån mer degenerad och perverterad nyhet har jag aldrig sett på FZ, vad är det för fel på er?
Nån som vet om det går att spela spelet anonymt på Steam? (frågar åt en vän)

Sätt din status som offline.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

@jonis: Om Vavle inte ändrat på hur det fungerade så kan du sätta din profil till helt privat, så utannonseras inte köp du gör på tidslinjen. Är det allt du vill dölja så sätt den till privat, köp, och sedan ändra tillbaka. Detta... hittade jag när... jag... eh...

Ska hälsa från min kompis att han uppskattar tipset!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kommer det till Epic? Har inga vänner där vilket underlättar för spelhistoriken...

1
Skriv svar