Medlem
Mysiga spel.

Okej så har liten ner stämd period och då är jag inte mycket för två hands hyska i skallen hagel braka demoner eller rädda hela världen med party på 3. Så tänkte hej vi kan ju tipsa varndra om lite mysiga spel som typ Anno serien eller The guild 2 pirates eller Sims 3-4 eller Transport tycoon eller railroad tycoon.

Vad är ditt/dina go to spel när du känner nä tusan ingen lust att mörda och härja o ha mys utan bara spela och ha mysigt typ utan våld eller horror eller rädda världen med ett gäng tonåringar.

Megadelux

Factorio och Kerbal Space Program. Slöbygga lite, använda hjärnan och kalkylera och planera.

Medlem

Senaste tiden så har det varit Sayonara Wild Hearts som släpptes till PS4/Switch för ungefär en månad sedan.

Medlem

Stardew Valley återkommer ständigt för mig. Älskar verkligen vintern i spelet. Börja dagen med att besöka djuren och sen stå på bryggan och fiska till ljudet av vågorna

Geeks Gaming
Skrivet av Duke_Gamer:

Okej så har liten ner stämd period och då är jag inte mycket för två hands hyska i skallen hagel braka demoner eller rädda hela världen med party på 3. Så tänkte hej vi kan ju tipsa varndra om lite mysiga spel som typ Anno serien eller The guild 2 pirates eller Sims 3-4 eller Transport tycoon eller railroad tycoon.

Vad är ditt/dina go to spel när du känner nä tusan ingen lust att mörda och härja o ha mys utan bara spela och ha mysigt typ utan våld eller horror eller rädda världen med ett gäng tonåringar.

Cat goes fishing!

Sen även ”yonder”, ”stardew valley” och ”RocketLeague” används för att rensa skallen

Medlem

Slår ett slag för Astroneer! Avkopplande och mysig stämning. Inga stressande zombies eller monster.

Skribent

Trine-spelen innehåller visserligen lite strider, men nog kvalar de in som extremt mysiga.

Medlem

Flotsam ett ganska nytt basbyggar spel, man plockar upp skräp från havet och bygger en by gjord av skräp
mycket mysigt.

Medlem

Child of Light

Stardew Valley

Super Mario Odyssey

Yoku's Island Express

Layton and the Curious village

SteamWorld Dig 2

Rayman Legends

Yoshi's Crafted World


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Harry potter and the sorcerer stone är riktigt mysigt


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar