Vad gör ni nu?

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Ibland måste man släppa taget. Livet är för kort för att tvinga sig igenom spel man inte njuter av.

Så är det verkligen. Det är svårt ibland, det känns fel att ge upp. Men det är det enda rätta, finns så mycket annat man kan njuta av istället.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

jbx
Medlem

Har precis blivit beroende av the outer worlds. Underhåller mig som tusan.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Väntar på att ladda hem GTA V, ska dra igenom SP till nya Star Wars Fallen Order.

Medlem

Precis sett Joker på bio.

Vilken resa. Mörk, rå, äkta. Otroligt bra skådespel. Flera ögonblick som var direkt gåshudiga. Mörk humor mitt i all misär.

Ska smälta den några dagar, men nu känns den som minst 4/5.

Se den på bio är mitt tips.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Releasehästryttare
Skrivet av Freakon:

Precis sett Joker på bio.

Vilken resa. Mörk, rå, äkta. Otroligt bra skådespel. Flera ögonblick som var direkt gåshudiga. Mörk humor mitt i all misär.

Ska smälta den några dagar, men nu känns den som minst 4/5.

Se den på bio är mitt tips.

Bara en 4/5 .. nee! 5/5 som jag skrev i film tråden..

Medlem
Skrivet av Devan:

Bara en 4/5 .. nee! 5/5 som jag skrev i film tråden..

Är rätt övertygad om att jag kommer tycka 5/5 imorgon. Grymt bra, kan inte sluta tänka på den. Behöver sova på saken bara


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Releasehästryttare
Skrivet av Freakon:

Är rätt övertygad om att jag kommer tycka 5/5 imorgon. Grymt bra, kan inte sluta tänka på den. Behöver sova på saken bara

Okok!

Medlem
Skrivet av jbx:

Har precis blivit beroende av the outer worlds. Underhåller mig som tusan.

Har du spelat Fallout 4? Om ja, hur står sig detta gentemot det?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Freakon:

Har du spelat Fallout 4? Om ja, hur står sig detta gentemot det?

Nu gillar jag att rollspela, och då är The Outer Worlds ett bättre spel. Dialog-systemet är bra mycket bättre.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Skall sova, god natt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Nu gillar jag att rollspela, och då är The Outer Worlds ett bättre spel. Dialog-systemet är bra mycket bättre.

Grymt, tyckte att Fallout 4 var riktigt bra överlag men också att just rollspelandet var bristfälligt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Nu sitter man här igen, i den lokala puben och dricker öl. Precis gått av en långpanna på familjekrogen. Det började slött, men sen small det på bra och var fullt mer eller mindre konstant. Gåsamiddag för halva lokalen, typ, sen resten a la carte/takeaway. Vi lyckades även producera en del mat till vår matvagn. Inte illa för att vara jag och min käre far i köket.

Ett par öl och några jäger, sedan hem och spela lite och sen sova. Ledig imorgon, sen blir det att hoppa på mitt andra jobb på måndag. Kontorsjobb.. Zzz..


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Steker en hamburgare.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

KoP
Medlem

Lunchar och käkar Västerbottenpaj.

Moderator | Testpilot

Hostar, har fett ont i halsen och snorar så mycket så jag snart gått igenom två paket toapapper.

Skämt åsido, jag mår dåligt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Skriver på uppsats, kollar på "guilty pleasure"-TV-serie och ska sen iväg och köpa ett 3DS som dottern ska få i julklapp. Helt klart funktionsduglig Måndag med andra ord

Medlem

Försöker hitta någon slags motiverande musik för att orka hålla igång tempot i CAD, längesen jag hade en så seg och tråkig måndag.
Hjälper inte att de två katterna på hemmaplan levde rövare hela natten så man knappt har sovit.
Instrumental house-lista prövar jag för tillfället, ger ett visst hopp.

@xScaryKidx
Vågar du erkänna vilken serie som är ditt guilty pleasure?


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

@4liv3: Serien som i Sverige kallas för 90 Days to Wed, men i staterna heter 90 Day Fiancé.

Medlem

@xScaryKidx: Haha ja den får nog klassa in som en guilty pleasure Själv följer jag Paradise Hotel nästan slaviskt, både svenska och norska


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Lirar Blizzards variant på Auto Chess, Battlegrounds , som dom släppte igår för alla.

Beroendeframkallande likt Auto Chess var i början minst sagt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Är besviken över att mitt exemplar av Fallen Order ej kom idag, är så sugen på att spela. Nu vet jag inte vad jag ska spendera kvällen med, är helt tom efter ytterligare en genomspelning av God of war.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Mailar kollegor om att komma på en utbildning i morgon.


signatur

Niet.

Medlem

Installerar Shogun 2 för en ny genomspelning, och väntar på EA's support chat ska svara.


signatur

I drank what?

Medlem

Det visade sig att Postnords app hade fel och att mitt exemplar av Fallen Order hade kommit.

Har spelat knappt 20 minuter, men det känns bra redan! Hoppas att det håller i sig för att sedan växa.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Slötittar på Goblin Slayer anime. Kan inte bestämma mig för vad jag tycker om den.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Blev nyss klar med tvätteeeen, gäsp.
Installerar det nya Star Wars Jedi: Fallen order.
Meckar med Zelda BOTW på PCn samtidigt (emulator).

Medlem

Har fått upp ögonen för Cook, Serve, Delicious igen och körde precis några rundor. Inte en miss på 3 in-game dagar, ca 180 perfekta serveringar i rad lyckades jag med innan det var läggdags


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Sitter på jobbet och har lunch. Black friday-veckan har börjat och alla är tokiga. Jobbar hos en större ÅF.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Sitter och njuter av en uppsjö av benchmarking staplar


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Sitter och avnjuter musik såhär efter kvällsmåltiden har intagits, och väntar på att dra till biografen vid åtta-tiden.

Skriv svar