Sista trailern för Netflix The Witcher innan premiären nästa vecka

Robot
Sista trailern för Netflix The Witcher innan premiären nästa vecka
Medlem

Nu har jag röstat då behöver ingen annan rösta

Medlem

Sett bättre ut för varje trailer, nu blev jag lite hype!


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Ser bra ut men vad fan har dom gjort med Nilfgaardians rustningar? Hahaha

Geeks Gaming
Skrivet av Draconis:

Ser bra ut men vad fan har dom gjort med Nilfgaardians rustningar? Hahaha

Man har gått ut med en förklaring på det hela.
TL;DR-versionen är att Nilfgaard inte ännu nått den status och rikedom man har i witcher 3 utan man är fortfarande en ”ta vad man kan använda”-armé och att detta kan förändras under säsongernas fortsättning.

Sen förstår jag inte riktigt varför man ville att folk skulle göra de referenser/memes man gjort (i.e: pung). Gratis marknadsföring? 🤔

eld
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Man har gått ut med en förklaring på det hela.
TL;DR-versionen är att Nilfgaard inte ännu nått den status och rikedom man har i witcher 3 utan man är fortfarande en ”ta vad man kan använda”-armé och att detta kan förändras under säsongernas fortsättning.

Sen förstår jag inte riktigt varför man ville att folk skulle göra de referenser/memes man gjort (i.e: pung). Gratis marknadsföring? 🤔

Hade fungerat bättre om deras rustningar faktiskt hade variation och var ett ihopplock av olika gamla rustningar, men nu har alla perfekt matchande och designade svarta lädriga pungrustningar, så det känns som förklaringen misslyckats.

Ser framför mig hur de plundrar städer och byar och allt de hittar att använda är samma svarta läderpung. Man får ta det man hittar.

Tyckte det var den sämsta trailern av de som finns, mellanmjölk bara


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Tyckte det var den sämsta trailern av de som finns, mellanmjölk bara

Ja, det var den sämsta trailern av de som de släppt hittills.

Medlem

Jag förstår inte varför man inte använder musik från spelet eller iaf något liknande då den perfekt nailar witcher stämningen. Nu låter det som någon skotsk musik, saknar helt den östeuropeiska känslan.

Sen kan jag inte riktigt komma över att många scener och dialoger känns lågbudget, och då är det ändå scener som är med i en trailer.

Also, scrotum armor...

eld
Medlem
Skrivet av Korken:

Jag förstår inte varför man inte använder musik från spelet eller iaf något liknande då den perfekt nailar witcher stämningen. Nu låter det som någon skotsk musik, saknar helt den östeuropeiska känslan.

Sen kan jag inte riktigt komma över att många scener och dialoger känns lågbudget, och då är det ändå scener som är med i en trailer.

Also, scrotum armor...

Böckerna och spelen är två olika licenser.

Rimligast är ju att licensiera böckerna för att göra en serie på the witcher då cd projekt red inte har rättigheterna till en tv serie eller film.

Medlem

Trailerna som handlade om karaktärerna var nog de bästa hittils.

Medlem

Verkar mer intressant än spelet, fixar popcorn till premiären

Medlem

Är absolut inte sugen allt känns konstigt nog som både hög och låg budget på samma gång Geralt känns bara "off", de borde castat någon som ser hårdare, mer väderbiten ut och inte behöver låtsas ha en mörk och grov röst får vibes av "Xena, warrior prinsses" haha

Medlem

Någon som vet om Witcher Serien kommer släppas samtidigt globalt? Eller kommer vissa regioner få vänta längre?

Medlem
Skrivet av VeZZLaN88:

Någon som vet om Witcher Serien kommer släppas samtidigt globalt? Eller kommer vissa regioner få vänta längre?

Tror den kommer 20 dec på Netflix överallt

1
Skriv svar