Gameplay från Marvel's Avengers i juni – ett litet, litet smakprov redan idag
Va faen var det där? Mest obekväma videon jag sett på ett tag.
Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD
Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.
Jag hade helt glömt att det här var en grej. Just att kampanjen inte var co-op gjorde att jag tappade allt intresse, får se vad de har att visa nu.
Personligen vill jag lira helt ensam i kampanjen. Hoppas på ett bra single player äventyr eller rättare sagt att det funkar fint för oss som älskar single player o inte vill lira med andra. Tycker det ser intressant ut iaf. Blir ett Steam köp.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Jag hoppas man kan ändra Captains Americas uniform för den som syns i klippet/bilden ser inte bra ut. Hoppas man kan använda den uniformen från filmen Captain America: The First Avenger eller från Captain America: The Winter Soldier de hade varit mer snyggare uniform att spela i.
Ultrawide: Break free from the ordinary. See the game as it's meant to be seen.
Undra om de gjort karaktärerna lite snyggare. Förstår att de inte får (eller kanske bör) kopiera Cris Hemswortt, Scarlet och de andra... Men de bilder jag sett...
De är trots allt superhjältar som ska vara rätt stiliga. De gamla bilderna var de inte det.
Det skaver rejält. hehe
Jump in.
Undra om de gjort karaktärerna lite snyggare. Förstår att de inte får (eller kanske bör) kopiera Cris Hemswortt, Scarlet och de andra... Men de bilder jag sett...
De är trots allt superhjältar som ska vara rätt stiliga. De gamla bilderna var de inte det.
Håller inte med. Tycker om att de har en annan design än skådespelarna.
Haha, ja. Jag tyckte de såg ut som karaktärer ifrån en PS2 cutscene. De såg inte mänskliga ut. Typ androider.