Steam-releasen ger Titanfall 2 revansch för usla lanseringen
Köpte själv de nu när de kom till steam. Va inte alls sugen när de kom ut på origin. Inte just för de va origin då jag inte her något jätte emot de. Men så himla dumt att släppa ett fps spel mellan Battlefield och call of duty.
Men spelet är jätte kul. Och ja de är många som spelar nu så man hittar lätt matcher. Även om jag är emot deras matchmaking.
Köpte det när de kom och gillade det grymt mycket. Är det crossplay mellan steam & origin? Eller måste man köpa det på steam igen?
Ja och nej. Det krävs origin för att köra spelet genom Steam ändå så de körs helt genom EA servrar.
Köpte själv de nu när de kom till steam. Va inte alls sugen när de kom ut på origin. Inte just för de va origin då jag inte her något jätte emot de. Men så himla dumt att släppa ett fps spel mellan Battlefield och call of duty.
Men spelet är jätte kul. Och ja de är många som spelar nu så man hittar lätt matcher. Även om jag är emot deras matchmaking.
Gjorde ju fan samma "misstag" med både ettan och två. Var som att EA inte ville det skulle lyckas....konkurrera med sina egna spel liksom.
"Writer and Fighter"
Ja och nej. Det krävs origin för att köra spelet genom Steam ändå så de körs helt genom EA servrar.
Aha! Då förstår jag. Tack för svar. 🙂
Fantastiskt spel med bland den bästa FPS kampanjen jag har spelat och ett magiskt rörelsesystem, rekommenderas starkt!
Instämmer till fullo, och även MP-delen är riktigt bra. Fullpott!
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Installerat, ska bara hitta lite tid att panga lite.
Missat. Blir att veva igången åbäket igen då. Körde igenom kampanjen som förövrigt är riktigt bra, men sen har jag knappt rört mp. Inte för att jag inte gillar multiplayer, körde ettan väldigt mycket. Har bara inte blivit så mycket.
Jag ger spelet 4 av 5 Abes.
Kampanjen i Titanfall 2 var verkligen riktigt bra. "Lagom kort", fokuserad och innovativ. Hade inte alls väntat mig det, så blev mycket positivt överraskad.
Rekommenderas till alla som inte hoppade på tåget sist!
Håller helt med, önskade att något av DLCt skulle vara multiplayer fokuserat. Däremot ficl vi väl något co-opläge? Men oavsett, ett spel och spelserie som borde få mer kärlek av alla.
"Writer and Fighter"
Kampanjen till detta är ruskigt bra.
Komplett ÄLSKADE kampanjen! Kört genom den typ 4-5 ggr. Även deras Coop vs AI game mode är kul för den som inte gillar PvP competitive.
BT är den riktiga hjälten!
Nu har jag kört igenom kampanjen. Jag, som är så dålig på spela igenom SP-kampanjer, spelade igenom hela utan att tröttna det minsta. Sjukt bra kampanj.
Tycker multiplayer är kul också.
Men är det bara jag som drömmer om Titanfall 3 i frostbite-motorn. I.a.f. i teorin.
Drömmen hade ju varit Titanfall, typ 20vs20, i storstadsmiljö, med sjukt realistisk "Destruction".
BT är den riktiga hjälten!
Nu har jag kört igenom kampanjen. Jag, som är så dålig på spela igenom SP-kampanjer, spelade igenom hela utan att tröttna det minsta. Sjukt bra kampanj.
Tycker multiplayer är kul också.
Men är det bara jag som drömmer om Titanfall 3 i frostbite-motorn. I.a.f. i teorin.
Drömmen hade ju varit Titanfall, typ 20vs20, i storstadsmiljö, med sjukt realistisk "Destruction".
Problemet är väl att allt som görs i Frostbite tyvärr tenderar att bli överkomplicerat och... lite klumpigt? Jag är rädda att det skulle ta bort "känslan" i Titanfall, till förmån för att kunna rasera närmsta skjul.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
Problemet är väl att allt som görs i Frostbite tyvärr tenderar att bli överkomplicerat och... lite klumpigt? Jag är rädda att det skulle ta bort "känslan" i Titanfall, till förmån för att kunna rasera närmsta skjul.
Jo, du har antagligen rätt. Men om de hade fått till det så här det kunnat bli coolt. Men det är nog inte värt chansningen, tänker jag också.