Det är löning, och Steams sommarrea är igång

Robot
Det är löning, och Steams sommarrea är igång

UPPDATERAD Bara ett dygn kvar på rean!

#steam-summer-sale, #valve


Medlem

Finns det någonting som man inte har köpt än då? känns som att man har köpt allt som är värt att ha redan och att resten bara är skräp ändå.

Medlem

Blir Resident Evil 3 och 7 för min del. Blev riktigt peppad på att spela 7:an när jag såg trailern till 8:an och RE3 har jag väntat på en rea för att hugga.

Medlem

66% rabatt på Vegas PRO Edit 17 (399€ --->135.66€). JA TACK!

Medlem

50% på Yakuza Kiwami 1 och 2 satt ju inte fel när man precis sitter och avnjuter Yakuza 0...


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av Maggot:

66% rabatt på Vegas PRO Edit 17 (399€ --->135.66€). JA TACK!

Tack för tipset!

Medlem

Alla dessa samlargrejer som funnits i flera år på steam, vad är dom och vad ska man ha dom till?

Medlem
Skrivet av baggso:

Alla dessa samlargrejer som funnits i flera år på steam, vad är dom och vad ska man ha dom till?

Kidsen gillar de. Det är väl deras form av frimärks eller hockeykort-samlande fast digitalt istället.


signatur
Fragtjuv

Jag kommer att slå till på Just Cause 4 för 200 kr. Jag sneglar även på Doom Eternal för 300


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Blev Outward - har haft ögonen på det ett tag.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Äh kommer inte slå till på nått.
Har fullt upp med andra spel


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

International
Man of Mystery

Tror jag slår till på lite VR-pusselspel som Transpose och kanske lite soff-coop som Moving out.. känner att man sett alla de andra spelen komma och gå i reorna nu och jag måste verkligen ha lite semester snart så jag kan komma ikapp med backloggen


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Funderar på disco esylum faktiskt. Har ni del på wishlistan men vetefan. Det mesta är fortfarande ganska dyrt för mig

Medlem

Fick bli F-16C modul till DCS.

Medlem

Köpte några vr spel, får mitt index nästa vecka så bara att passa på 😃

Medlem

Har nyligen börjat spela Dragon Age: Origins för första gången i mitt liv och är helt såld. Det vore nog direkt olämpligt om jag inte passade på att fynda uppföljaren.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Blev DOOM Eternal och några indie-spel. Får räcka så för denna gången.

Medlem

Blev mxgp pro samt walking dead, season two.

Fragtjuv

Tillslut fick det bli Doom Eternal, Assassins Creed Odyssey och Disco Elysium!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Ska försöka låta bli...backloggen är ENORM.

Medlem
Skrivet av A1200G:

Ska försöka låta bli...backloggen är ENORM.

Jag kunde inte låta bli, och backloggen bara växer.

Skrivet av Belfry:

Har nyligen börjat spela Dragon Age: Origins för första gången i mitt liv och är helt såld. Det vore nog direkt olämpligt om jag inte passade på att fynda uppföljaren.

Var beredd på att uppföljarna är helt annorlunda. DA Origins fokus på att strategiskt bemöta situationen genom att pausa och ge order är helt borta och i Inquisition står man bara och hamrar på en knapp om och om igen.

Origins är helt fantastik men jag tycker uppföljarna är en förolämpning.

Medlem
GotY 2019
Skrivet av noyart:

Funderar på disco esylum faktiskt. Har ni del på wishlistan men vetefan. Det mesta är fortfarande ganska dyrt för mig

Slå till! Det är ett helt magiskt spel.
Det ser ut som Baldurs Gate och andra rollspel, men det är mer av ett peka-klicka spel med experience points i.

Det är även det enda spelet jag verkligen skulle kalla ett "rollspel".
Det finns inga rätt eller fel. Bara valmöjligheter.
Vill du omfamna din inre tjackpundare, och kanske skrika lite misogyna ord här och var? Kör i vind!
Spela blödig konstnärssjäl som omfamnar kommunism? Do it!
Stenhård snut som vägrar ta en förolämpning sittande? Det finns där.

Väldigt unikt spel.
Låt mig uttrycka det såhär.
Man kan tackla ner en dörr samtidigt som man skricker "F*CK THE SYSTEM!"

10/10. Kommer spela om det senare i år.

Medlem
Skrivet av johanAndersson:

Var beredd på att uppföljarna är helt annorlunda. DA Origins fokus på att strategiskt bemöta situationen genom att pausa och ge order är helt borta och i Inquisition står man bara och hamrar på en knapp om och om igen.

Origins är helt fantastik men jag tycker uppföljarna är en förolämpning.

Det låter som en dröm, hela pausandet är i min mening det tråkigaste med hela spelet. Så länge uppföljarna levererar bra handling och karaktärer så blir jag glad.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Belfry:

Har nyligen börjat spela Dragon Age: Origins för första gången i mitt liv och är helt såld. Det vore nog direkt olämpligt om jag inte passade på att fynda uppföljaren.

De är två VÄLDIGT olika spel. lite som att jämföra äpplen med asfalt. 2an var hemsk, enligt mig. 3an inte mycket bättre. 1an är helt underbar!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Belfry:

Det låter som en dröm, hela pausandet är i min mening det tråkigaste med hela spelet. Så länge uppföljarna levererar bra handling och karaktärer så blir jag glad.

Det är just det de inte gör. DA2 var en enorm besvikelse med tanke på hur bra DA:O var.

Medlem
Skrivet av Mirage:

De är två VÄLDIGT olika spel. lite som att jämföra äpplen med asfalt. 2an var hemsk, enligt mig. 3an inte mycket bättre. 1an är helt underbar!

Skrivet av Novdid:

Det är just det de inte gör. DA2 var en enorm besvikelse med tanke på hur bra DA:O var.

Jag har hört att uppföljarna inte ska vara i samma klass, men jag tänker att det bara kan bli över förväntan om mina förväntningar redan är låga.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Evilof:

Slå till! Det är ett helt magiskt spel.
Det ser ut som Baldurs Gate och andra rollspel, men det är mer av ett peka-klicka spel med experience points i.

Det är även det enda spelet jag verkligen skulle kalla ett "rollspel".
Det finns inga rätt eller fel. Bara valmöjligheter.
Vill du omfamna din inre tjackpundare, och kanske skrika lite misogyna ord här och var? Kör i vind!
Spela blödig konstnärssjäl som omfamnar kommunism? Do it!
Stenhård snut som vägrar ta en förolämpning sittande? Det finns där.

Väldigt unikt spel.
Låt mig uttrycka det såhär.
Man kan tackla ner en dörr samtidigt som man skricker "F*CK THE SYSTEM!"

10/10. Kommer spela om det senare i år.

Det blir fan ett köp! Tack

Skrivet av Belfry:

Det låter som en dröm, hela pausandet är i min mening det tråkigaste med hela spelet. Så länge uppföljarna levererar bra handling och karaktärer så blir jag glad.

Hur kan du säga det om mitt älskade Origins? Det känns precis som du sparkade på mitt barn... jag blir nästan lite ledsen.

Men, konsolversionen av Origins var annorlunda från PC-versionen. Den hade redan tagit bort möjligheten att strategiskt styra spelet till förmån för att man bara spelade en av karaktärerna. Precis så som även den riktiga datorversionen blev sen.

Medlem
Skrivet av pzo78:

Jag kunde inte låta bli, och backloggen bara växer.

Måste...låta...bli...backloggen...är...enorm.

Detta mantrat skall uttalas med robot röst och korta pauser mellan orden. Funkar än så länge. 🙂

12
Skriv svar