Medlem
SÄLJER ALLT

Jag försöker avveckla mina konsoler just nu och funderar på att sälja att i ett paket.

Det innehåller en ps4 med ca 40 spel, ps3 med 10 spel, 3ds utan spel, gamecube utan spel som jag köpte för nån månad sedan för 400spänn... Ska jag sätta ut det som ett kit för högst bjudande? Har redan sålt av ca 100 ps4 spel via FZ och blocket och det mesta av min övriga samling, men nu är det de svårsålda kvar. Tänkte att någon kanske har mera ork att försöka sälja av allt. Jag vill bara bli av med allt snabbt, enkelt och inte förlora allt för mycket... kan tänkta mig en start på 5k på allt. Vad tror ni?


signatur

1# FZ Troll

Moderator | Testpilot

Blir du sugen på att enbart sälja 3DS så kan jag möjligen vara intresserad.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Samma här!

Kan eventuellt vara intresserad av ditt ps4-paket också, beroende lite på skick och spel.


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Om det är en New 3DS så är jag intresserad + möjligen gamecube. Det kan vara svårt att sälja allt som paket men att sälja konsol + spel för sig är nog inte helt omöjligt.

Jag har tyvärr redan de andra konsolerna i fråga samt så har jag redan köpt de PS4 spel jag är intresserad av från dig.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Blir du sugen på att enbart sälja 3DS så kan jag möjligen vara intresserad.

Missade ditt svar, vad e du villig att betala för bara New 3ds XL. Har ett sky3ds+ till den om det är av intresse oxå. Kostar runt 8-900 nytt...


signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av omgponies:

Om det är en New 3DS så är jag intresserad + möjligen gamecube. Det kan vara svårt att sälja allt som paket men att sälja konsol + spel för sig är nog inte helt omöjligt.

Jag har tyvärr redan de andra konsolerna i fråga samt så har jag redan köpt de PS4 spel jag är intresserad av från dig.

Det är New 3ds XL...har en 2ds också btw. Vad bjuds för gc o 3ds? Har ett sky3ds+ om det är intressant t också?


signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av Maxiz!:

Samma här!

Kan eventuellt vara intresserad av ditt ps4-paket också, beroende lite på skick och spel.

Inget fel på ps4an. Låter lite så kanske behöver blåsa ur den lite. Kartong finns kvar. Vad vill du ge tillsammans med spelen?


signatur

1# FZ Troll

1
Skriv svar