Team Fortress 2-communityt skapar fuskande bottar som skjuter fuskare

Robot
Team Fortress 2-communityt skapar fuskande bottar som skjuter fuskare

Så kan man också lösa problemet med fuskare.

#fuskare, #team-fortress-2


Medlem

haha genialiskt.
den här idén borde de som gjort Fall Guys ta del av. Med tanke på hur många som verkar fuska på PC versionen så kanske botar som finns kommer o förstör för de som fuskar. Typ ngn som försöker flyga över banan blir uppfångad av en scriptad bot som kommer in o drar ner dem i fördärvet osv.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

haha genialiskt.
den här idén borde de som gjort Fall Guys ta del av. Med tanke på hur många som verkar fuska på PC versionen så kanske botar som finns kommer o förstör för de som fuskar. Typ ngn som försöker flyga över banan blir uppfångad av en scriptad bot som kommer in o drar ner dem i fördärvet osv.

Flera lag som har en fuskare bland sig har slagit ut sig själva så fuskaren ska åka ut, vilket jag älskar. Dom ska inte vinna.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Kan inte utvecklare börja använda osynliga+odödliga anti-bottar som automatiskt skjuter skott över hela banan som även penetrerar allt? Någon smart jävel kan nog lite snabbt utveckla ett fusk som går genom allt simpelt som enklare fusk använder sig av. Om fuskaren dör när en rond startar så tar det nog inte lång tid tills denne avinstallerar spelet, om fuskaren inte avinstallerar så bannas denne endå för att botten ska självklart sätta fuskarn på en ban lista. Alla nybörjarfuskare skulle bli stoppade/bannade direkt för att de bara använder kända fusk.

Medlem

Fusk är virus. I vilka kläder virusprogramet sedan har spelar mindre roll. Men det hadde nog fått mig att börja spela pc fps igen om någon lyckades göra ett fps man inte kunde fuska i

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Fusk är virus. I vilka kläder virusprogramet sedan har spelar mindre roll. Men det hadde nog fått mig att börja spela pc fps igen om någon lyckades göra ett fps man inte kunde fuska i

Den enda lösningen är nog tyvärr streaming. Så länge det spelas på en dator där du har tillgång till filerna/hårdvaran så kommer det fuskas.

1
Skriv svar