Super Street Fighter IV

Robot
Super Street Fighter IV

Det är dags att vässa armbågarna, hyvla knogarna och spotta liv i din hadouken igen. Världens bästa fightingspel har just levlat upp.

#street-fighter-ii, #street-fighter-ii-turbo, #super-street-fighter-ii, #capcom, #super-street-fighter-iv, #street-fighter-iv, #street-fighter-iii


Medlem
Super Street Fighter IV

Blir nog att köpa, gillade SF4.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Givet köp även om jag är värdelös och har ingen execution överhuvudtaget.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Hmm, jag äger SF4 men är heelt värdelös på genren. Är nöjd med att ha låst upp alla SF4 karaktärer på lättaste svårighetsgraden! Åker på stryk konstant online och inga polare är intresserade av Fightinglir heller.

Kommer jag köpa SSF4? Ja! Jag undrar mest VARFÖR jag kommer köpa ett spel som jag suger såpass hårt i.
Bra recension, jag är nu hypad, och jag har inte en jäkla aning om varför...

Medlem

Kommer det till PC? Har ingen konsol och älskar SF4. SHINSHORYOKEN!

Medlem

wow toppbetyg

Medlem
Skrivet av evilsanta:

Kommer det till PC? Har ingen konsol och älskar SF4. SHINSHORYOKEN!

Eftersom SF4 kom till PC borde ssf4 också, fast capcom inte har "confirmat" det ännu. Hoppas det iaf!

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Hmm, jag äger SF4 men är heelt värdelös på genren. Är nöjd med att ha låst upp alla SF4 karaktärer på lättaste svårighetsgraden! Åker på stryk konstant online och inga polare är intresserade av Fightinglir heller.

Kommer jag köpa SSF4? Ja! Jag undrar mest VARFÖR jag kommer köpa ett spel som jag suger såpass hårt i.
Bra recension, jag är nu hypad, och jag har inte en jäkla aning om varför...

Det är nog ingen större vits om du inte kan ragga någon att toklira med. Själv spelar jag fighting mot min storebror och har gjort det i nästan hela mitt liv. När vi spelar ser det awesome ut, när jag spelar mot vem som helst annars är jag en newbie.
Hitta en vettig rival och spelet blir 10ggr roligare. Minst.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Fattar inte varför alla gillar Hakan... Det är inte som att han är enda nya killen och han är inte cool eller rolig på något vänster...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Bokade det här igår


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Det här känns ju som ett klockrent köp!


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Blir definitivt spelande av detta liret! Skall bli ruggigt trevligt att få sätta några special combos!

Medlem

Äntligen en oljebrottare!
Nu tusan är det dags att nöta specialare igen!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Boohyaah!

Synd att man inte har tid att spela, oljebrottning känns ju som en ganska trevlig syssla att ägna sig åt!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Vet inte riktigt, har Tekken 6 och det räcker nog.
Men visst skulle det vara kul att testa!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Hade det stått Activision på lådan hade recensionen bemötts av "Giriga jävlar" i minst 50% av kommentarerna. Detta kunde lika gärna släppts som DLC för kanske 70kr.

Medlem

Nu är frågan om PS3 versionen är lika bra?

Medlem

Hur skiljer det sig från Street fighter 4? Och vad har förbättrats så pass mycket att detta spel får så högt betyg.
Är det samma spel som SF4 fast med lite extra grejer och därför får så högt betyg eller är det ett helt nytt spel?

Medlem

Kul att man fick spelet i förrgår redan när release är 5 maj.
Webhallen gbg snubblade på fel knappar.
Dock inte testat det ännu, men ska väl göra så idag när bror kommer på besök.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

1
Skriv svar