Bekräftat! Prince of Persia kommer tillbaka i Sands of Time-remaken

Robot
Bekräftat! Prince of Persia kommer tillbaka i Sands of Time-remaken
Medlem

Såg inte så bra eller kul ut :/

Medlem

Bra att det är en total remake då originalet är ap-gammalt. Däremot återstår det att se hur kompetenta de är i Ubisoft-teamen i Mumbai och Pune. Om de lyckas med att styra fram ett stabilt och välgjort spel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

dyb
Medlem

Var det en remake för ps3/xbox360?

Medlem

Det där såg väldigt förlegat ut.


signatur

God is dead

Medlem

Det ser tyvärr inte särskilt imponerande ut Grafiken i originalet är rent estetiskt mer tilltalande för mig.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Ser ut ungefär som originalet, så som jag minns det. Cash-grab

Vad jag hör så har de behållit originalrösterna, animationerna med; exakt allt. Men, jag kände inte igen det där med "drömbroarna". Var inte detta med i ett senare spel också?

Fantastisk spelserie för övrigt. Synd att de aldrig patchade "Warrior Within" som hade många spelförstörande buggar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Vad jag hör så har de behållit originalrösterna, animationerna med; exakt allt. Men, jag kände inte igen det där med "drömbroarna". Var inte detta med i ett senare spel också?

Fantastisk spelserie för övrigt. Synd att de aldrig patchade "Warrior Within" som hade många spelförstörande buggar.

Nja, animationer samt röstskådisar är nya, men Yuri Lowenthal återvänder som prinsen


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Redaktör

Fredrik bjussar på en förhandstitt. Ja, det ser ut som skräp, men bortsett från det är det lite lovande.


signatur
Medlem
Skrivet av marsson90:

Nja, animationer samt röstskådisar är nya, men Yuri Lowenthal återvänder som prinsen

Japp och han spelar in sina lines på nytt samt gör mocap.

Medlem

Ser exakt likadant ut.

1
Skriv svar