Häng med oss i afton när det vankas Playstation 5-bonanza

Medlem

Ja ok du har en poäng, hoppas verkligen vi får veta datum o pre-order👍

Medlem

499, 399 vart det
För oss konsumenter så har diskläsaren mer värde än bara 100 dollar skillnad.

Här i sverige så kommer priserna väll vara så himla skeva att det inte finns någon anledning att skaffa den digitala versionen.
Good luck playing your games when the servers go down


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

499, 399 vart det
För oss konsumenter så har diskläsaren mer värde än bara 100 dollar skillnad.

Här i sverige så kommer priserna väll vara så himla skeva att det inte finns någon anledning att skaffa den digitala versionen.
Good luck playing your games when the servers go down

Kanske tidernas mest omoderna kommentar? Ser du många datorer med en diskläsare idag?

Medlem

spela klart ett spel och sedan sälja det vidare blir något lättare med en skivspelare

Medlem
Skrivet av Vamp:

Kanske tidernas mest omoderna kommentar? Ser du många datorer med en diskläsare idag?

Enda som ger oss någon slags av riktig ägande när det kommer till spel och filmer.
Spelar inte roll att det är "Omodernt"


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Vamp:

Kanske tidernas mest omoderna kommentar? Ser du många datorer med en diskläsare idag?

Datorer är dock inte bundna till en enda butik. Finns gott om diskläsare idag, de används dock inte lika flitigt då många publishers som släpper "fysiskt" i princip bara ger dig ett fodral med en steam kod. Så de flesta diskläsare är externa och plockas fram vid behov.

Medlem

Givetvis köper man med skivläsare och tjänar igen dom pengarna på en tiondel av tiden man kommer äga ps5. Dvs man tjänar som gamer minst hela konsolens värde på att göra detta. Köp spela sälj profitttt

Medlem
Skrivet av Muy-thai:

spela klart ett spel och sedan sälja det vidare blir något lättare med en skivspelare

Såvida nån mer än du köper varianten med skivläsare då;-P.

Nej jag är verkligen all in digital. Bytte ut alla mina spel under den här generationen till digitala och kommer att fortsätta på samma spår under nästa generation.

Redaktör
Skrivet av CyberJ:

Kvällen kommer handla om SPEL vilket Sony gjorde klart redan i presentationen av eventet
Release, pris och pre-order kommer senare
Kom ihåg var ni hörde detta😎

FZ will remember that.


signatur
Medlem

Årets absolut bästa stream! Gåshud på Ragnarök och Hogwarts legacy

Medlem

Tack för en underbar sändning, även om jag såg "reprisen".

Frågan om digital eller med blu-ray är i mitt tycke lätt.
Då min ekonomi inte tillåter mig att köpa en Oppo läsare för att få den mest pristina upplevelsen av mina discar så är mina konsoler dom som får stå för det.
För hur vi än vänder och vrider på det så finns det ingen streamingtjänst som ens kommer i närheten av bild och ljud som du får ut från en 4k disc, eller ens en vanlig blu-ray disc.
Att se på en streamad film är som att se ett spel på YouTube.
Och därför kommer även nästa generation av konsoler jag köper inneha en spelare av någon form.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dengode:

Årets absolut bästa stream! Gåshud på Ragnarök och Hogwarts legacy

Samma här!

Skrivet av Tassel:

Tack för en underbar sändning, även om jag såg "reprisen".

Frågan om digital eller med blu-ray är i mitt tycke lätt.
Då min ekonomi inte tillåter mig att köpa en Oppo läsare för att få den mest pristina upplevelsen av mina discar så är mina konsoler dom som får stå för det.
För hur vi än vänder och vrider på det så finns det ingen streamingtjänst som ens kommer i närheten av bild och ljud som du får ut från en 4k disc, eller ens en vanlig blu-ray disc.
Att se på en streamad film är som att se ett spel på YouTube.
Och därför kommer även nästa generation av konsoler jag köper inneha en spelare av någon form.

Tack!


signatur
Jh
Medlem

Bra sändning som vanligt. Uppesittarkvällarna uppskattas mycket! Tack


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

NuZ
Testpilot

Var en trevlig sändning och stort tack!
Sonys presentation lämnade mycket att önska dock men vi fick DS och pris så var ju helt ok. Hogwarths var lätt kvällens gåshud och DS kvällens hype. GoW är inte min kopp av the så den hypen lämnar jag till andra


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

123
Skriv svar