Freedom Fighters gör otippad comeback

Robot
Freedom Fighters gör otippad comeback

Slåss mot Sovjetunionen som vore det... 2003!

#freedom-fighters


Medlem

Sjukt roligt spel! Detta var en riktigt kul nyhet!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Älskade detta spel back in the day och tyckte det såg ganska bra ut grafiskt vill jag minnas. Ska man våga damma av detta gamla minne eller fortsätta se bak genom i oförstörd nostalgi?

Gnällkuk

Från Tomas ursprungsartikel... bara så att ni har något att ta in

Testmaskin:
AMD Athlon XP2000+
GeForce Ti4200 128 MB
512 MB RAM


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Älskar Jesper Kyds soundtrack, det är det jag minns mest med spelet. Choir of liberty spelas på spotify lite då och då för min del.

Redaktör
Skrivet av trickeh2k:

Från Tomas ursprungsartikel... bara så att ni har något att ta in

Testmaskin:
AMD Athlon XP2000+
GeForce Ti4200 128 MB
512 MB RAM

Jag står i begrepp att uppgradera vissa delar. Vilket årtionde som helst nu.


signatur
Skribent

Jag hade betalat redigt mycket pengar för en riktig remake på detta fantastiska spel.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Gnällkuk
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag står i begrepp att uppgradera vissa delar. Vilket årtionde som helst nu.

Alltid bäst att vänta tills nästa generation, det är sen gammalt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vilket spel. Älskade verkligen allt med det. Tycker det är konstigt att de aldrig kom tillbaka och gjorde del 2. Visst skulle man önska en remake, men kostar det inte mycket kan man köpa och köra lite för en nostalgi tripp

Medlem

Detta spelet är ju GULD! Har spelat om det så många gånger! Rekommenderas starkt till alla som inte spelat.

Medlem

Vart ett köp direkt när det dök upp!

Medlem

Ohh herregud vad jag har spelat sönder det här spelet!

Medlem

Fan, blev orimligt taggad av rubriken och trodde en remake eller uppföljare på gång. Det enda som skulle göra mig gladare än en värdig uppföljare vore en RIKTIG uppföljare till Interstate '76 (82 räknas inte)

1
Skriv svar