The Last of Us-dagen på lördag firas med "många spännande saker"

Robot
The Last of Us-dagen på lördag firas med "många spännande saker"
Medlem

Skulle vara trevligt med en PS5 patch

Medlem

Last of us 2 kommer till Xbox då Microsoft även köpt upp Naughty dog ;).

Nej det är nog säkert om multiplayer. Och att det patchas för PS5. Och kanske släpper en ps5 med last of us 2-motiv.

NuZ
Testpilot

Jag tror på något MP relaterat. Ska bli intressant o logga in och kolla


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Tror dom kommer släppa Last Of Us till PC så som dom gjort med Horizon Zero Dawn, Detroit Become Human, Heavy Rain och Beyond Two Souls .. hoppas hoppas

Medlem
Skrivet av Tobbeeleeto:

Tror dom kommer släppa Last Of Us till PC så som dom gjort med Horizon Zero Dawn, Detroit Become Human, Heavy Rain och Beyond Two Souls .. hoppas hoppas

I så fall hade jag nog köpt spelet igen. Har det på Ps3 men inte orkat köra igenom pga prestanda samt bökig styrning.

Medlem
Skrivet av Tobbeeleeto:

Tror dom kommer släppa Last Of Us till PC så som dom gjort med Horizon Zero Dawn, Detroit Become Human, Heavy Rain och Beyond Two Souls .. hoppas hoppas

Man hoppas ju verkligen att det är så, men mycket tveksamt att det blir så redan.
Tror mer på en PS5 bekräftelse typ.

It's not a lake, it's an ocean

Har helt tappat sugen på allt som har med The Last of Us att göra efter det andra spelet.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Inaktiv

Hoppas inte det bara handlar om en Ps5 version, för det är så obeskrivligt givet att en sån version kommer, så det borde inte behöva avslöjas, speciellt inte såhär tidigt.

Vill ju ha nåt dlc men det tvivlar jag på.

Så vem vet, multiplayer är väl det jag tippar på.

Inaktiv
Skrivet av Ruffles:

Har helt tappat sugen på allt som har med The Last of Us att göra efter det andra spelet.

Måste vara sjukt trist att känna så, för mig är det andra spelet bland det bästa som gjorts i spelväg. Önskar alla kunde få uppleva det spelet på samma sätt.

Men det finns ju massa andra spel att gilla

Inaktiv
Skrivet av anon_328494:

Måste vara sjukt trist att känna så, för mig är det andra spelet bland det bästa som gjorts i spelväg. Önskar alla kunde få uppleva det spelet på samma sätt.

Men det finns ju massa andra spel att gilla

Håller med till 100%. Köpte ett begagnat PS4 bara för det spelet och det var helt klart värt varenda krona. Kul att Naughty Dog vågar göra "tyngre" spel istället för att bara gå i samma jävla upptrampade stigar som nästan alla andra gör.

Medlem

Hoppas på multiplayer! det var så sjukt kul att spela med kompisar i första spelet!

Medlem

MP + PS5


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av anon_328494:

Måste vara sjukt trist att känna så, för mig är det andra spelet bland det bästa som gjorts i spelväg. Önskar alla kunde få uppleva det spelet på samma sätt.

Men det finns ju massa andra spel att gilla

Jag håller med dig 100% Personligen så rankar jag TLOU2 ta mig fan topp 5 någonsin, eller ja topp 10 någonsin iaf.
Ruskigt bra spel som fått sjukt mycket oförtjänad skit pga en händelse i storyn.
Jag tycker faktiskt att den händelsen var bra för utan den hade hela spelets syfte inte flugit, tråkigt att det hände var det och man fick ont i hjärtat men spelets syfte och det bakomliggande som verkligen får en att tänka själv...genialiskt och sjukt mycket BALLS på Naughy dog som vågade ta det beslutet. TLOU världen är ingen vacker värld, det är inget feel good över det hela, det är rå brutal överlevnad, var man ute efter feelgood så valde man fel spel, men tycker man samtidigt då att filmer som tex "the road" är helt värdelösa och recension bombar dem också för de inte fick lyckliga slut ? Näe man ger spel/filmer bra/dåliga recensioner baserat på hur bra de är, inte på att man blev sårad över handlingen...
Det säljer ju tydligen tom dåligt pga detta, tycker det är tragiskt om det är sant.

Men ONTOPIC: En remaster känns lite meh tycker jag, TLOU2 var redan ruskigt snyggt, men ett DLC hade varit riktigt riktigt najs.
Multiplayer känns meh tycker jag...det mest episka hade ju varit att dom annonserar ut TLOU3

Medlem
Skrivet av EYEtriforce:

Jag håller med dig 100% Personligen så rankar jag TLOU2 ta mig fan topp 5 någonsin, eller ja topp 10 någonsin iaf.
Ruskigt bra spel som fått sjukt mycket oförtjänad skit pga en händelse i storyn.
Jag tycker faktiskt att den händelsen var bra för utan den hade hela spelets syfte inte flugit, tråkigt att det hände var det och man fick ont i hjärtat men spelets syfte och det bakomliggande som verkligen får en att tänka själv...genialiskt och sjukt mycket BALLS på Naughy dog som vågade ta det beslutet. TLOU världen är ingen vacker värld, det är inget feel good över det hela, det är rå brutal överlevnad, var man ute efter feelgood så valde man fel spel, men tycker man samtidigt då att filmer som tex "the road" är helt värdelösa och recension bombar dem också för de inte fick lyckliga slut ? Näe man ger spel/filmer bra/dåliga recensioner baserat på hur bra de är, inte på att man blev sårad över handlingen...
Det säljer ju tydligen tom dåligt pga detta, tycker det är tragiskt om det är sant.

Men ONTOPIC: En remaster känns lite meh tycker jag, TLOU2 var redan ruskigt snyggt, men ett DLC hade varit riktigt riktigt najs.
Multiplayer känns meh tycker jag...det mest episka hade ju varit att dom annonserar ut TLOU3

Den där händelsen var faktiskt intressant för när jag var klar med spelet så fattade jag verkligen inte vad i spelet folk var så upprörda över.
Däremot tyckte jag att det var en riktigt lame uppföljare, de gjorde samma spel igen men la till onödigt resande och onödigt köttande vara för att förlänga spelet.
20min efter jag var klar var spelet ute för försäljning på Tradera, var riktigt besviken på typ allt


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Håller alla fingrar och tår att det blir en DLC ändå, finns många sidospår/sidoäventyr som är med i spelet parallelt men som inte detaljeras ut så väl.

Gillar spelet starkt, ett av de bästa på många år, speciellt story-mässigt. Uppskattar att de går det sträviga vägen, den motsatta vägen, den väg som ofta händer men som inte är Hollywood-glittrande.

Min (tråkiga) gissning är att det blir MP och PS5 patch som är nyheterna; men hoppas på något mer!

Medlem
Skrivet av aasecond:

Håller alla fingrar och tår att det blir en DLC ändå, finns många sidospår/sidoäventyr som är med i spelet parallelt men som inte detaljeras ut så väl.

Gillar spelet starkt, ett av de bästa på många år, speciellt story-mässigt. Uppskattar att de går det sträviga vägen, den motsatta vägen, den väg som ofta händer men som inte är Hollywood-glittrande.

Min (tråkiga) gissning är att det blir MP och PS5 patch som är nyheterna; men hoppas på något mer!

Hade varit grymt om dom släppte både DLC & Multiplayer!

Medlem
Skrivet av Issue:

Den där händelsen var faktiskt intressant för när jag var klar med spelet så fattade jag verkligen inte vad i spelet folk var så upprörda över.
Däremot tyckte jag att det var en riktigt lame uppföljare, de gjorde samma spel igen men la till onödigt resande och onödigt köttande vara för att förlänga spelet.
20min efter jag var klar var spelet ute för försäljning på Tradera, var riktigt besviken på typ allt

Det var tillfällen när jag kände "nu klarade jag spelet...nehe det gjorde jag inte" trodde jag klarade spelet flera gånger och sen kom det mer...Det kändes lite lustigt ibland men samtidigt, klagar jag på att det var mer content än vad jag trodde ? näe mer content klagar jag inte på Jag gillade det stenhårt men smaken är som baken

1
Skriv svar