Koreanska Starcraft-spelare inblandade i spelskandal

Medlem

Hoppas de rensar upp i så fall. Fatta vad man skulle känna sig skuren om det kom fram att fotbollsmatcherna var riggade i Sverige. Folk skulle ju fan börja göra uppror. xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

själv så brukar jag lira och dricka öl på helgenra ibland. och innan man druckit för många så går det faktiskt bättre. brukar även dricka 2-3 öl innan viktiga matcher mm, det är väl en typ av doping!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Slå inte vad om pengar så slipper man problemet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

oh noes


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Jag minns i Warcraft 3: TFT kom det fram att vissa banor på ett koreanskt event var "dopade" d.v.s man hade ändrat i kart-editorn så att vissa enheter tillhörandes en viss ras (t.ex. Night Elf) tog en sekund mindre att producera. Något som man kanske inte märker i vanliga fall men ändå spelar roll i såhär proffesionella ligor.

Medlem

och yes, WC3: TFT tv-sänds i sydkorea också. Det är inte lika populärt men där är också väldigt höga summor pengar inblandade

Jag undrar om Starcraft 2 ens kommer slå igenom, det känns ju lite grann som att ändra reglerna på fotboll, folk lär ju rage:a

12
Skriv svar