Vill du bli testpilot?

Medlem

Jag kan väl prova på detta, spel och tekniknörd född-71, spelat sedan vic20 tiden.

Medlem

Rattar, handkontroller och allsköns pryttlar med sladd. Det är livet det! Anmäler mig för tjänst.

Medlem

Sign me up! Är prylnörd och har själv både ratt, hotas, vr och massa grejer till både PlayStation och Xbox och köper ofta nytt när jag ser något jag vill ha! Älskar tillbehören det är dom som gör spelen bra

Klart man vill va test pilot på FZ

Jag och min son på 10 år skulle gärna testa spel tillbehör och spel datorer , vi spelar jämt å har både PS4 och Xbox one och PC .
man kan säga att vi är spelfreakz , vi hoppas på att få testa !!!!!


signatur

"In To The Void "

Medlem

Jag menar, var skriver man in sig? Jag ser att ni har svärd och det har jag också!

En krumelur
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Testpiloter är tester av medlemmar, för medlemmarna. Främst med prylar vi inte testar redaktionellt men som partners vill lyfta fram, såsom gamingtillbehör, bärbara speldatorer och liknande. Win-win för alla!

Vi är nu på jakt efter att utöka stallet med testpiloter på sajten och tar därför emot intresseanmälningar. Du behöver i det här läget inte fundera på eventuella textprov, vi kommer kika på aktiviteten i forumet som första steg. Skriv en krumelur i denna tråd helt enkelt.

@PsychicLimestar blir gärna testpilot.

Medlem

Jag kan tänka mig bli testpilot. Ta gärna kontakt ifall ni vill veta mer om mig samt vad som skall testas.

Medlem
Testpilot till förfogande!

Tjo!

Jag ställer gärna upp på att bli testpilot om det skulle behövas.
Håller på, i skrivande stund, att skola om mig till mjukvarutestare. Så om jag får testa tillbehör och annan hårdvara så kan jag nog inte alls använda det jag lärt mig till att testa det. Kanske lite... Får se... Vet inte...
Men jag kanske skulle kunna skriva lite om det. Eller? Jo, för fasiken, det tror jag! Eller med mer självkänsla; Jo, det VET jag!

Sköt om er och tvätta händerna!


signatur

/MJ

Ähh , vi verka alldrig få test nått , nu ä Mio 9 år och jag ha spelat sen 1998 Q2 och Halflife , å ha hela världen blivit allt mer komplicerad .
Mio säger att ni kan gott skicka hit en Xbox X eller ett GTX 3090 , dä ä våran tur nu !

Förresten adda mig pä Xbox live om ni törs , min tag ä:

INDALsKUNG

Så kan vi spela:
☆DOOM☆DIABLO☆BORDERLANDS☆1☆2☆3☆


signatur

"In To The Void "

(((( ShiiT Ba ' LiPP )))


signatur

"In To The Void "

Medlem

Intresserad.


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Skägg.
10 Chambers

Kul med så många intresserade! Jag ska börja peta på de kandidater vi ser som mest lovande ut under dagen. Skulle du inte få ett PM och tänka "vafan, jag är ju asbra", skicka ett PM till mig, gärna med en liten provtext kring någon pryl du har liggande hemma. Behöver inte vara ett epos, men några stycken.


signatur
Medlem

Jobbar som ljudtekniker sedan 2011, har väldigt bra öron och läskigt bra koll på ljud Hade varit kul att hjälpa denna community med tester inom detta, och jämföra med den utrustning jag använder i mitt jobb, mikrofoner/ljudsystem osv.

Så skriv gärna upp mig!

123
Skriv svar