Betatesta APB i helgen

Medlem
Skrivet av LoA.:

Snälla hjälp, jag har fått en betakod men när jag ska skriva in anti-spam koden så står det bara INVALID CODE. Fan vad dåligt...

Tror den är Case Sensitive och det är 2 ord som ska skrivas in med mellanslag. Testa, annars vet jag inte.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Tåls väl att nämnas att det är dom som gjort Crackdown dessutom - tycker spelet ser mer Crackdownigt ut än GTAigt (och då säger jag inte att det inte ser GTAigt ut, har f.ö inte provat det själv \o/)

Medlem
Skrivet av fegis:

Ruskigt tråkiga uppdrag och känns ganska uselt genomlag. Då finns det många MMO:s som erbjuder en mer positiv upplevelse!

Det är inte ett MMO. Dom försöker ta det som folk fastnar för i t.ex. CS och GTA4 Multiplayer och lägga till mer innehåll.

CS har ju knappast roliga "uppdrag": Planta bomb, döda motståndaren, repeat. Ändå finns(fanns?) det miljoner spelare.

För dom som inte testat det än:
Tänk väldigt ambitiöst GTA4 Team Mafiya + en massa customization

Medlem

När ska folk fatta att en beta INTE är ett demo?

Betan finns för att de som känner sig manade ska leta buggar i en ofärdig version av produkten.

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av LoA.:

Snälla hjälp, jag har fått en betakod men när jag ska skriva in anti-spam koden så står det bara INVALID CODE. Fan vad dåligt...

Tror den är Case Sensitive och det är 2 ord som ska skrivas in med mellanslag. Testa, annars vet jag inte.

Neej det är inte det att jag skriver in fel kod. Utan jag får inte ens fram en kod att skriva.

Medlem

Har varit med i betan i flera månader, men just upplägget att man bara har fått spela 2 timmar åt gången, runt 1 gång i veckan/varannan vecka har varit totalt värdelöst!

Har under mina säkerligen 4-5 månader som "betatestare" inte spelat en enda gång

Medlem

Ganska enformigt. Löl. Sprang döda sprang.. så var det för mig då jag testade detta för några veckor sen.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Såg inte detta förän nu och downloadern är ju under all kritik, 100/100 lina och det ska ta 330 min! Går inte att se speed, dock gick det visst att resuma efter de hängt sig som nån nämde inte gick.. Bara att hålla tummen man hinner testa lite..

Medlem

Klart nu, såhär 48min efter ständning... Suck, well hoppas ni andra hade kul.. Posta gärna hur betan var...

Medlem

Underbart spel, ett modernt tjuv och polis helt enkelt där det enda som räknas är din egna skill och inte hur mycket tid du väljer att lägga ned som i wow t.ex., enkelt att hamna i grupper om fem-sex spelare mot ett gäng enforcers/criminals där alla kör i bilar och tar upp jakten till respektive objekt, än så länge har dom dock mycket kvar att utveckla så jag antar att vi får beta-testa ett bra tag till, synd bara på en gång i veckan för jag vill verkligen in igen och stiga upp i ranks så man kan börja använda lite mer och roligare vapen.

Är riktigt impad på detta lir må jag säga. Obs, ni wow-spelare som tror ni får ett klassiskt mmo kan titta någon annanstans, för detta är så långt ifrån det skitspelet som det bara går.

Medlem

tycker det är skit bra när de inte ska ha månadskostnad

12
Skriv svar