Gratis nu – Rising Storm 2: Vietnam och Abzu

Robot
Gratis nu – Rising Storm 2: Vietnam och Abzu
Medlem

Rising Storm 2 är gött. Inte så mycket krigssimulator dock, mer action. Förvisso mycket mer simulator än t.ex. battlefield etc. men vi snackar inte Squad riktigt. Bra röjspel om man gillar lite mer realism (och vietnam).

Medlem

Oh, Abzus soundtrack köpte jag när det begav sig. Kul att få spelet också!


signatur

"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Rising Storm 2 är gött. Inte så mycket krigssimulator dock, mer action. Förvisso mycket mer simulator än t.ex. battlefield etc. men vi snackar inte Squad riktigt. Bra röjspel om man gillar lite mer realism (och vietnam).

Ja. Man får vara beredd på att dö mycket. Lyssna på order och hoppas på att lagets ledning vet vad de håller på med.

Medlem

rising storm är kul som fan, bra med röj. lite lagom blandning av allt. tyvärr fick jag ep-anfall när jag lirade det så vågar inte köra det mer


signatur

//monster

Medlem

Prövade Rising Storm 2 igår. Tyckte att det kändes som en tidig alfa. Grafiskt stillöst, som om man sprang omkring bland illa matchande kulisser. Gameplay är kanske mer av en smaksak, men efter fem dödsfall utan att ha sett en motståndare kastade jag in handduken. Visst är det realistiskt att man dör för minsta lilla, men särskilt roligt är det inte.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Prövade Rising Storm 2 igår. Tyckte att det kändes som en tidig alfa. Grafiskt stillöst, som om man sprang omkring bland illa matchande kulisser. Gameplay är kanske mer av en smaksak, men efter fem dödsfall utan att ha sett en motståndare kastade jag in handduken. Visst är det realistiskt att man dör för minsta lilla, men särskilt roligt är det inte.

Det är en del som skaver i spelet helt klart. Inte alls lika bra som Red Orchestra 2, som visserligen också hade sina skavanker men var sinnessjukt kul att spela. Det är främst Antimatter Games som har gjort detta också istället för Tripwire. Men jag plockar upp det då och då och kör några matcher, mest för att det är kul att skjuta ner helikoptrar fulla med folk.

1
Skriv svar