Tudelade skräckupplevelsen The Medium försenas till 2021

Robot
Tudelade skräckupplevelsen The Medium försenas till 2021

2020 fortsätter att (inte) leverera...

#Bloober-team, #The-medium, #nyhetstips


Fragtjuv

Jaha. Det är ju typiskt. Men man börjar ju verkligen vänja sig nu. Det var ju knappast första gången i år


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

NuZ
Testpilot

Är sjukt trist. Men hoppas de blir till det bättre


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Synd som sagt men ärligt talat hade jag nog glömt bort detta spel då det är Cyberpunk som gäller när det väl kommer. Däremot är skräckspel och mer originella såna alltid välkommet så ska bli kul att testa detta senare.

Medlem

tråkigt, men jaja, är bara ta ett annat spel i den ständigt ökande backloggen istället


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Smart beslut.

Medlem

signatur

-With great moustache comes great responsibility!

En fördel ur utgivarnas/utvecklarnas perspektiv är ju att alla spelförseningar skapar nyhetsnotiser om spel jag inte hört talas om än.


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Efter sömnpillret "Layers of Fear 2" (tack Epic för att jag fick det gratis), är man inte speciellt förväntansfull.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Efter sömnpillret "Layers of Fear 2" (tack Epic för att jag fick det gratis), är man inte speciellt förväntansfull.

Nej, Layers of Fear 2 var rent garbage. Köpte det för halva priset till Steam o lirade 5 timmar men klarade aldrig det. Så fruktansvärt tråkigt och konstigt spel. Var dock inget fan av det första spelet men det var iaf bättre än detta.

Tror dock The Medium kan bli bra då det inte ser ut som Layers of Fear på något vis.

Kan tipsa om att skräckspelet Visage har lämnat early access o släppts i 1.0 version nu den 30 oktober. Nu har spelet 4 kapitel istället för 2. Av det jag lirade 2019 så är det bland det otäckaste jag har spelat. Det är en PT klon. Grym grafik och atmosfär. Ett måste som skräckfantast. Ligger på bra Steam score: Typ 89% positiva av nästan 3000 recensioner.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skrivet av CARTMAN:

Nej, Layers of Fear 2 var rent garbage. Köpte det för halva priset till Steam o lirade 5 timmar men klarade aldrig det. Så fruktansvärt tråkigt och konstigt spel. Var dock inget fan av det första spelet men det var iaf bättre än detta.

Tror dock The Medium kan bli bra då det inte ser ut som Layers of Fear på något vis.

Kan tipsa om att skräckspelet Visage har lämnat early access o släppts i 1.0 version nu den 30 oktober. Nu har spelet 4 kapitel istället för 2. Av det jag lirade 2019 så är det bland det otäckaste jag har spelat. Det är en PT klon. Grym grafik och atmosfär. Ett måste som skräckfantast. Ligger på bra Steam score: Typ 89% positiva av nästan 3000 recensioner.

Tack för tipset, eller kanske inte Ska kolla upp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar