Xbox gratulerar Sony för lanseringen av Playstation 5: "Alltid ett nöje"

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Som sagt Sony la till analoga spakar i efterhand på ps1 handkontrollen (efter att n64 släppts med det gissar jag?) . De la även till rumble till Ps3 i efterhand. Och de funktionerna blev väl inte bortprioriterade av utvecklare?
Jag tror inte att microsoft kommer lägga till det denna generationen, men det är inte helt otroligt att de gör det.

Ingen aning om den biten faktiskt, får be om ursäkt där. Men ingen jag kände använde de analoga spakarna till PS1. Däremot rumble till PS3, det ligger så långt tillbaka att jag inte ens minns om jag tänkte på det (köpte just PS3:an på släppdatumet).


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Caene:

Dualsense känns plastig och billig. D-pad knapparna är hemska med, usch. Finns en anledning att folk föredrar Xbox-dosor (kika polls online, så ska du få se)

Vi har tydligen olika smak och tittar på olika källor on-lite. Vi får glädjas åt att marknaden har plats för båda.

jbx
Medlem
Skrivet av Ruffles:

Användarna på Gamereactor verkar ha en betydligt lägre medelålder. FZ är bättre på alla tänkbara sätt.

Håller med, har också lämnat de där ostädade tonårsrummet sen något är tillbaka. Här finns de också kids som skriker men de vuxna kan tysta dem omgående.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Är mycket värre på till exempel GameReactor. Riktigt otrevlig stämning där ibland. Dessutom recensenter och moderatorer som bär sig illa åt. Fick en varning en gång för att jag inte höll med om en sak i en recension, typ.

Här tycker jag nog ändå att de flesta beter sig drägligt och sakligt. Gillar FZ!

Har ett konto på GR (skapar nästan över allt som jag besöker, men typ bara varit där 2-3 gånger i mitt liv och sedan helt glömt bort sajten. Låter dock som om att det inte är något man bör återbesöka isf!

Skrivet av Ruffles:

Användarna på Gamereactor verkar ha en betydligt lägre medelålder. FZ är bättre på alla tänkbara sätt.

OK, Från asken i elden att gå dit alltså!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Gamepass är prisvärd tjänst, men den ger inte nya upplevelser och har inget med next gen att göra eftersom att det fungerar på gammal hårdvara.

Det ger mig massor av nya upplevelser. Precis just det som det är så grymt på!

Precis som Netflix ger mig massor av nya upplevelser med filmer och serier som jag aldrig skulle upptäcka om jag var tvungen att betala och köpa de i förskott, och styckevis.

Samma sak med Spotify. Har varit grymt för att upptäcka en massa nya band och musik som jag aldrig upptäckt om jag var tvungen att endast köpa CD.

Skit i vilken generations hårdvara du kör på (kommer att dröja 1-3 år innan vi har optimerade spel för vare sig XSX eller PS5), men njuta av spelen. Spelen är det viktiga, och det är fantastiskt smidigt att upptäcka de via en tjänst som Gamepass.

Om du sedan kör Gamepass på din X1S, X1X, XSX, XSS eller din PC, eller tom. streamar det, har ingen som helst betydelse.

Skrivet av USF-BH:

Skulle precis lägga handen på hjärtat och säga nått fint. Men efter att ha läst kommentarerna i inlägget åker krigshatten på igen!

XsX har ju styrkan o ps5an har väll spelen elllleeeeer???

Nu när MS köpt upp bethesda så får vi la se.
Väntar spänt på TES VI 🤓🧐

Både XsX och PS2 har styrkan, och båda har spelen. Är några % som skiljer hit och dit. I det stora så är de mycket lika.

Det enda stora som skiljer är ju i stort sett endast utseende och storleken.

Skall inte köpa någon (inte närmaste 1-2 åren iaf. då jag väntar tills gått ner i pris, och mer optimerade spel finns), men övertygad om att bägge kommer blir grymt bra! 🙌


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av Proximately:

I år skulle jag nog ändå säga att det är ett starkt argument med den nivån av force feedback or adaptive triggers. Att säga att Microsoft kan lansera sådana kontroller i efterhand är bara något som ens har lite relevans eftersom PlayStation har valt att göra det från början. Inte en chans att Microsoft eller Sony skulle välja att släppa en sådan kontroll när det gått ett par år in i konsolgenerationen.

Sony gjorde det för PS3, där de först efter två år ersatte Sixaxis med en handkontroll med rumble, så inte alls så omöjligt som du påstår.

Kinnect till XB360 släpptes och först ett par år efter att konsolen var på marknaden. Troligen som en reaktion på framgångarna som Nintendo hade med Wii och dess rörelsekontrollers och motionsspel.

Tycker du, utan att ha på fötterna, utesluter saker som inte alls är omöjliga. Men det är vad jag anser (men räcker som sagt att bara se på historien).

Skrivet av kebbe:

Där var ju dock Sonys förklaring endast marknadsöringssnack i och med att de låg mitt i en rättslig konflikt med företaget ”Immersion” gällande just skakfunktionen (eller patent kring den). Att DS3 senare lanserades med skakfunktion hade väldigt lite att göra med eventuell kritik mot Sixaxis utan berodde helt enkelt på att man säkrade rättigheterna till Immersions patent genom att betala drygt $150 miljoner i förlikning.

Jo, jag känner till det. Men jag hänvisade till den PR som Sony körde med, och som faktiskt många fanboys köpte och höll med 100% om.

Men man känner ju igen det ifrån dagens fanboyz, så kanske inte något man skulle tagit för sanning vad de säger, även på den tiden!

Skrivet av Lilagröt:

Som sagt Sony la till analoga spakar i efterhand på ps1 handkontrollen (efter att n64 släppts med det gissar jag?) . De la även till rumble till Ps3 i efterhand. Och de funktionerna blev väl inte bortprioriterade av utvecklare?
Jag tror inte att microsoft kommer lägga till det denna generationen, men det är inte helt otroligt att de gör det.

Bra ytterligare exempel. Glömde nämligen helt bort de analoga spakarna till PS1 som kom först senare ett par år efter release!

Jo, inte omöjligt att Microsoft kommer med det, då de släppte Kinnect på det sättet till Xb360.

Sedan är det inte så viktigt. Det viktiga är spelen, och där kommer bägge leverera utmärkt!

Skrivet av Nordstierna:

Vi har tydligen olika smak och tittar på olika källor on-lite. Vi får glädjas åt att marknaden har plats för båda.

Inte heller omöjligt att det kommer några Pro-varianter med nya kontrollers från både Sony och Microsoft.

Microsoft har ju tex. tidigare släppt både Elite och Elite 2 som varit uppskattade förbättringar över "stock"-kontrollers, med nya funktioner och högre kvalitet. Inte omöjligt att Sony tar efter och gör även de något liknande.


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av martinot:

Det ger mig massor av nya upplevelser. Precis just det som det är så grymt på!

Precis som Netflix ger mig massor av nya upplevelser med filmer och serier som jag aldrig skulle upptäcka om jag var tvungen att betala och köpa de i förskott, och styckevis.

Samma sak med Spotify. Har varit grymt för att upptäcka en massa nya band och musik som jag aldrig upptäckt om jag var tvungen att endast köpa CD.

Skit i vilken generations hårdvara du kör på (kommer att dröja 1-3 år innan vi har optimerade spel för vare sig XSX eller PS5), men njuta av spelen. Spelen är det viktiga, och det är fantastiskt smidigt att upptäcka de via en tjänst som Gamepass.

Om du sedan kör Gamepass på din X1S, X1X, XSX, XSS eller din PC, eller tom. streamar det, har ingen som helst betydelse.

Både XsX och PS2 har styrkan, och båda har spelen. Är några % som skiljer hit och dit. I det stora så är de mycket lika.

Det enda stora som skiljer är ju i stort sett endast utseende och storleken.

Skall inte köpa någon (inte närmaste 1-2 åren iaf. då jag väntar tills gått ner i pris, och mer optimerade spel finns), men övertygad om att bägge kommer blir grymt bra! 🙌

Ja, men du förstår väl att det jag menar med nya upplevelser är spel som inte skulle fungera bra eller inte vara möjliga på tidigare platformar.
Eller nya sätt att uppleva spelen på, som till exempel med nya kontroller eller liknande.

Visst det blir lite flytande då man kunde köpa till exempel rumble pack(eller gitarrer till vissa konsoler) och memory expansion till N64, men jag tycker ändå att det bör ske ett hopp i hårdvara som ger möjlighet till saker som skulle varit svårare eller omöjliga att få till med tidigare generations hårdvara för att det ska vara next-gen.

PS5 får optimerade spel under 2021 och 3dje part utvecklarare kan släppa exklusiva next-gen spel till Series X och PS5.
Så även om det blir mindre vanligt med fullt optimerade spel för Series X/PS5 så kommer det i alla fall att finnas.
Sen så kan det bli så att spel fungerar på PS4/One, men att den största fokusen ligger på Series X/PS5 så att spelen inte flyter på så värst bra på de äldre konsolerna om ett år, det har man ju sett innan.

Personligen så ser jag helst att One och PS4 generationen dör så fort som möjligt

Streaming ligger fortfarande några år bort innan det fungerar bra och kan slå igenom på riktigt, många typer av spel är fortfarande obekväma och man får offra rätt så mycket kvalité för att det ska fungera.
Jag är inte helt övertygad om att det någonsin kommer vara tillräckligt bra för egen del, men vi får väl se hur det ser ut om 5 år kanske.
Komprimerad bild och fördröjningar som gör att den typen av spel som jag uppskattar mest inte är möjliga är stora hinder just nu.
Men hastigheter går upp och nätverksutrustning blir snabbare och får mindre fördröjning hela tiden, så det kanske inte är omöjligt att det blir så snabbt att man inte märker skillnad på streaming och närliggande hårdvara om kanske 10 år, då är det väl svårt att säga nej till streaming.
Men just nu så känns det högst tveksamt och det är inte första gången man försöker få streaming att fungera, så det kan lika gärna misslyckas igen.

Jo hårdvaran blir nog bra på båda konsolerna framöver.
Series S ser jag dock som ett misstag, den verkar varken ha prestandan eller lagringsutrymmet för att orka med framöver.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Användarna på Gamereactor verkar ha en betydligt lägre medelålder. FZ är bättre på alla tänkbara sätt.

Har aldrig varit på gamereactor men det är nog en helt annan generation där också som härjar.
FZ känns väldigt vuxet men så är många av de som arbetar på FZ inte 15 år gamla direkt. De har hängt med ett tag vilket är nice
Jg är själv ingen ungtupp vill jag lova så här på FZ känner man sig hemma.

Och det finns lite heta diskussioner här med men många ggr tycker jag folk har glimten i ögat också.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Ja, men du förstår väl att det jag menar med nya upplevelser är spel som inte skulle fungera bra eller inte vara möjliga på tidigare platformar.

Det kommer att dröja en 2-3 år tills att vi fått spel som verkligen tar till vara på de nya konsolernas kraft genom att vara helt optimerade för det.

Så det kommer absolut (var inte orolig), bara att det kommer att ta lite tid (lika dant vid varje ny konsolgeneration).

Fear not!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av martinot:

Det kommer att dröja en 2-3 år tills att vi fått spel som verkligen tar till vara på de nya konsolernas kraft genom att vara helt optimerade för det.

Så det kommer absolut (var inte orolig), bara att det kommer att ta lite tid (lika dant vid varje ny konsolgeneration).

Fear not!

Kollar du på grafik och lagringens hastighet så skulle jag nog som sagt säga att det kommer spel till PS5 innan dess.
Kollar du på intervjun med utvecklarna av Demons souls så verkar det redan vara optimerat och Ratchet and Clank släpps ju om ett par månader.
Sen så kommer förhoppningsvis God of War och Returnal nästa år som förmodligen kommer dra stora fördelar av att vara exklusivt på PS5.

Sen så vet vi inte riktigt än vad uppdateringen till GTA 5 innebär, dem tar ju rätt lång tid på sig så spelmotorn kan ju bearbetats för next-gen vilket innebär att allt kommer flyta på mycket bättre.
Byte av karaktär, högre FPS, högre upplösning, större område kan vara aktivt samtidigt, inga eller mindre popins(objekt som till exempel bilar och fotgängare bör kunna laddas in extremt mycket snabbare) och mer objekt/NPC:er på skärmen samtidigt är tänkbara uppdateringar som kan ske.
I värsta fall så är det typ bara kortare laddningstider, högre FPS och upplösning, men jag hoppas på mer eftersom att dem drar ut på tiden.

Medlem

Självklart så finns det spel innan dess. Finns spel redan idag för både nya Xbox och PS. Men det är en annan sak än:

"Det kommer att dröja en 2-3 år tills att vi fått spel som verkligen tar till vara på de nya konsolernas kraft genom att vara helt optimerade för det."


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av martinot:

Självklart så finns det spel innan dess. Finns spel redan idag för både nya Xbox och PS. Men det är en annan sak än:

"Det kommer att dröja en 2-3 år tills att vi fått spel som verkligen tar till vara på de nya konsolernas kraft genom att vara helt optimerade för det."

Jag förstår inte vad du menar, exemplen som jag gav var spel som inte kan göras på nuvarande generation, alltså optimerade för next-gen.

Att det kommer spel som blir mer optimerade sker annars ända fram tills nästa generation börjar närma sig.
Några exempel på det är Gears of War 5, God of War, The last of us 2 och Ghost of Tsushima.

Så om 5-7 år?

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Jag förstår inte vad du menar,

Det är helt OK.

Vi kan vara vänner ändå. 🙌 🌈

Make love, not konsolkrig. Lite Phil-anda i tråden! 🕹❤


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av martinot:

Sony gjorde det för PS3, där de först efter två år ersatte Sixaxis med en handkontroll med rumble, så inte alls så omöjligt som du påstår.

Kinnect till XB360 släpptes och först ett par år efter att konsolen var på marknaden. Troligen som en reaktion på framgångarna som Nintendo hade med Wii och dess rörelsekontrollers och motionsspel.

Tycker du, utan att ha på fötterna, utesluter saker som inte alls är omöjliga. Men det är vad jag anser (men räcker som sagt att bara se på historien).

Jo, jag känner till det. Men jag hänvisade till den PR som Sony körde med, och som faktiskt många fanboys köpte och höll med 100% om.

Men man känner ju igen det ifrån dagens fanboyz, så kanske inte något man skulle tagit för sanning vad de säger, även på den tiden!

Bra ytterligare exempel. Glömde nämligen helt bort de analoga spakarna till PS1 som kom först senare ett par år efter release!

Jo, inte omöjligt att Microsoft kommer med det, då de släppte Kinnect på det sättet till Xb360.

Sedan är det inte så viktigt. Det viktiga är spelen, och där kommer bägge leverera utmärkt!

Inte heller omöjligt att det kommer några Pro-varianter med nya kontrollers från både Sony och Microsoft.

Microsoft har ju tex. tidigare släppt både Elite och Elite 2 som varit uppskattade förbättringar över "stock"-kontrollers, med nya funktioner och högre kvalitet. Inte omöjligt att Sony tar efter och gör även de något liknande.

Yes, du har rätt gällande kontrollerna. Hade helt glömt bort det så jag fick läsa på lite. Minns dock inte att någon i mina kretsar använde spakarna till PS1, som liten undvek jag till-och-med att använda dem för att deras implementering oftast var hemsk. Sen var ju Rumble något som man lade tillbaka i PS3-kontrollen efter kritik då den saknades. De flesta var inte överens om att det var en "last-gen feature."

Finns väl ett par möjligheter framåt, skulle det vara något som gör att Microsoft lägger till det är det väl följande:
1. PlayStation 5 utsäljer Xbox Series X och man antar att det beror på kontrollen
2. Så många väljer att utnyttja kontrollens egenskaper att Microsoft inte förlorar någonting på att lägga till det i sin egen kontroll då utvecklarna redan ahr skapat stöd för egenskaperna i de flesta av sina spel

Får se hur det går. Hade ju personligen hellre sett att Microsoft provat på något eget nu när vi ändå kommer få se effekterna från denna kontrollen men det beror mest på att man blir så sjukt snabbt uttråkad av tekniska framgångar.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Kan säkert vara en fördel för Sony-spelare om fler utvecklare stödjer den typen av kontroller, tack vare gemensamt "feature set" för titlar som kör på PS, XB och PC (som oftast standardiserar på XB-kontrollen).

Enklare för utvecklare att få utdelning för sådana funktioner, och lättare att motivera kostnaden, om de finns på alla system.


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av Proximately:

Yes, du har rätt gällande kontrollerna. Hade helt glömt bort det så jag fick läsa på lite. Minns dock inte att någon i mina kretsar använde spakarna till PS1, som liten undvek jag till-och-med att använda dem för att deras implementering oftast var hemsk. Sen var ju Rumble något som man lade tillbaka i PS3-kontrollen efter kritik då den saknades. De flesta var inte överens om att det var en "last-gen feature."

Finns väl ett par möjligheter framåt, skulle det vara något som gör att Microsoft lägger till det är det väl följande:
1. PlayStation 5 utsäljer Xbox Series X och man antar att det beror på kontrollen
2. Så många väljer att utnyttja kontrollens egenskaper att Microsoft inte förlorar någonting på att lägga till det i sin egen kontroll då utvecklarna redan ahr skapat stöd för egenskaperna i de flesta av sina spel

Får se hur det går. Hade ju personligen hellre sett att Microsoft provat på något eget nu när vi ändå kommer få se effekterna från denna kontrollen men det beror mest på att man blir så sjukt snabbt uttråkad av tekniska framgångar.

PS3 hade inte Dual Shock i början PGA problem med patent, ifall Sony påstod att det tillhörde tidigare generationer så hade det nog bara med marknadsföring att göra.

Det är ju bra ifall man kan lägga till nya grundläggande standarder, så att stödet för dessa blir så utbrett som möjligt, därför är det bra ifall Microsoft tar efter Sony och släpper liknande teknik framöver.

Jag känner mig lite fantasilös när det kommer till nya features, har du något förslag på vad Xbox skulle kunna lägga till för feature?

Själv så uppskattar jag tekniska framsteg och tycker att det blir svårt att gå tillbaka efter att man upplevt dessa, jag hoppas att detta kommer att gälla även med 3D ljus och möjligheterna som den nya kontrollen ger.

När det kommer till spakar till PS1 så var det nog en respons till Nintendo 64, lite över ett år efter att N64 släpptes så släpptes Dualshock.
Rumble pack släpptes Juli 1997 och Dualshock i November.

Det finns ju en liten risk att recensenter väljer att spela på PS5 för att få den platformen med mest features, annars så behöver dem spela på den platformen i efterhand, för att kunna säga något om ifall kontrollen tillför något.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

PS3 hade inte Dual Shock i början PGA problem med patent, ifall Sony påstod att det tillhörde tidigare generationer så hade det nog bara med marknadsföring att göra.

Det är ju bra ifall man kan lägga till nya grundläggande standarder, så att stödet för dessa blir så utbrett som möjligt, därför är det bra ifall Microsoft tar efter Sony och släpper liknande teknik framöver.

Jag känner mig lite fantasilös när det kommer till nya features, har du något förslag på vad Xbox skulle kunna lägga till för feature?

Själv så uppskattar jag tekniska framsteg och tycker att det blir svårt att gå tillbaka efter att man upplevt dessa, jag hoppas att detta kommer att gälla även med 3D ljus och möjligheterna som den nya kontrollen ger.

När det kommer till spakar till PS1 så var det nog en respons till Nintendo 64, lite över ett år efter att N64 släpptes så släpptes Dualshock.
Rumble pack släpptes Juli 1997 och Dualshock i November.

Det finns ju en liten risk att recensenter väljer att spela på PS5 för att få den platformen med mest features, annars så behöver dem spela på den platformen i efterhand, för att kunna säga något om ifall kontrollen tillför något.

Har ingen aning, men jag skulle själv uppskatta om man kunde förvina de analoga spakarna. Har inte använt de senaste kontrollerna men baserat på vad jag läst är de som förut, helt okej men jag känner inte att de är riktigt så precisa som jag skulle önska. Lämnar resten till ingenjörerna och verklighetens gränser.

Det är ju en bra poäng gällande det sistnämnda, eftersom man kan stänga av det blir det ju enkelt att på samma konsol prova utan. Men man lär väl prova båda versionerna bara för att försäkra sig om att kunna ge korrekt information om prestanda och kvalitet.

Jo, jag är inte emot att Microsoft följer Sonys led i grunden, jag önskar bara ha mer variation så jag kan få bredare perspektiv på vilka andra möjligheter som finns. Exakt vilka möjligheter och kontrollmekaniker det innebär vet jag inte, tycker om att bli överraskad som egoisten jag är. :3


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

123
Skriv svar