Istället för releasedag för Cyberpunk 2077, se femte avsnittet av Night City Wire

Robot
Istället för releasedag för Cyberpunk 2077, se femte avsnittet av Night City Wire

UPPDATERAD: Kolla in hela sändningen ovan, eller de enskilda segmenten, inklusive den nya gameplay-trailern, nedan! Musik, Johnny Silverhand och "mycket mer" står på menyn.

#cd-projekt-red, #cyberpunk-2077


Frilansare

Ska ni titta, eller är ni spoilermätta?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Joakim Bennet:

Ska ni titta, eller är ni spoilermätta?

Jag tittar, vill veta mer innan köp!

Tråddemonen
Testpilot

Jävlar vad mycket att analysera till tråden! Let's roll choombas!

CTI
Medlem

No will power, must watch


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

När jag såg trailern på slutet så var det första gången jag kände att det blev lite spoilat för mig. Den visade lite för mycket av storyn och världen.

Frilansare

Man märker hur stolta de är över sitt världsbygge, de kan liksom inte hålla sig från att visa upp den ena coola grejen efter den andra.

Frilansare
Skrivet av Whisp:

När jag såg trailern på slutet så var det första gången jag kände att det blev lite spoilat för mig. Den visade lite för mycket av storyn och världen.

Håller med. Helheten blev (tyvärr) mycket tydligare. Så kolla på egen risk, choombas!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Whisp:

När jag såg trailern på slutet så var det första gången jag kände att det blev lite spoilat för mig. Den visade lite för mycket av storyn och världen.

Skrivet av Joakim Bennet:

Håller med. Helheten blev (tyvärr) mycket tydligare. Så kolla på egen risk, choombas!

Okej, då tar jag tillbaka det jag skrev tidigare och skiter i att titta. Får vänta på recensionerna istället, helt enkelt.

Medlem

Skippar ännu en gång. Tittat minimalt på tillgänglig information och gameplay trots höga förväntningar, helt och hållet baserade på förhandsinformation och det lilla jag faktiskt tagit del av. Det här blir potentiellt den första gången jag inte blir gravt besviken vid en eventuell flopp eftersom jag lagt så lite tid på informationsfrosseriet. Det blir som det blir. Men en kort "before you buy"-sammanfattning blir det nog innan beställning.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av neocon:

Det ska tydligen endast vara den flera timmar långa prologen som spoilas. Inte story efter den.

Vad fan, nu vet jag snart inte vad jag ska göra. Jag säger som den gode Tommy;

Medlem

Har inte planerat att köpa spelet men kände mig ändå spoilad av trailern

Medlem
Medlem

Verkar som att det var en jäkla tur jag hoppade över just trailern

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Ska ni titta, eller är ni spoilermätta?

Jag är bortom mätt. Känns som jag blivit tvångsmatad 2077 i månader nu. Har till och med filtrerat bort "cyberpunk 2077" från min RSS läsare! Ska spela det och hoppas jag älskar det, men nog är ta mig fanken nog.

Kanske vore en användbar funktion på sajten här, filtrera bort tags..? 🤔 Vet att ni vill ha clicks, men jag kommer aldrig medvetet klicka in mig på en Fortnite-nyhet ändå och hade mått bättre mentalt om jag inte såg dem över huvud taget, plus att det kanske minskar "vem bryr sig, jag hatar X oavsett..."-kommentarer 😀

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Jag är bortom mätt. Känns som jag blivit tvångsmatad 2077 i månader nu. Har till och med filtrerat bort "cyberpunk 2077" från min RSS läsare! Ska spela det och hoppas jag älskar det, men nog är ta mig fanken nog.

Håller med, någonstans börjar fan 2077 förlora charmen. Förstår inte grejen med att dom släpper tusen videos o allt annat.
Det känns inte som Rockstar gjorde så gällande RDR2 och GTA V, utan bara lite trailers and thats it!

Medlem

Har redan tröttnat på allt om detta spel.


signatur

autograph

Jhf
Avstängd

I trailern ser det ut som ett bra spel. I videon som visade gameplay från xonex och xsx såg det ganska stelt och tomt ut.

Hur ska de ha det?..

NuZ
Testpilot

Tycker det såg bra ut i både gameplay visningarna och i denna trailers. Taggad som tusan på spelet


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Inaktiv

Kan nämna att förhandsbokar man Cyberpunk på Stadia så får man nu en Premier Edition med handkontroll och Chromecast Ultra på köpet.

https://community.stadia.com/t5/Stadia-Community-Blog/Buy-Cyb...

Medlem
Skrivet av Jhf:

I trailern ser det ut som ett bra spel. I videon som visade gameplay från xonex och xsx såg det ganska stelt och tomt ut.

Hur ska de ha det?..

Ja. Fast PC såg jävligt snyggt ut - igen. Hehe

Medlem
Skrivet av Jhf:

I trailern ser det ut som ett bra spel. I videon som visade gameplay från xonex och xsx såg det ganska stelt och tomt ut.

Hur ska de ha det?..

De var nog tvungna att visa hur dåligt spelet går på dagens konsoller för att inte få utstå arga konsolkrigare efter launch.
Nu har de visat vad konsolerna klarar av, det vi fick se igår är hur PC versionen ser ut.

Jhf
Avstängd
Skrivet av loerk:

De var nog tvungna att visa hur dåligt spelet går på dagens konsoller för att inte få utstå arga konsolkrigare efter launch.
Nu har de visat vad konsolerna klarar av, det vi fick se igår är hur PC versionen ser ut.

Tur att man har både pc och konsol då..

Medlem
Skrivet av Jhf:

Tur att man har både pc och konsol då..

Ja jag är skapligt nöjd över att jag fick mitt 3080 i tid så jag får avnjuta hela härligheten med full ray tracing i 1440p.

Medlem

Det är några av de stora på Youtube som spelat 16 timmar av spelet. De verkar rätt nöjda.

1
Skriv svar