GTA Online får ny ö, ny heist och massor av annat i december

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Hehe. Jo jag förstår. Var tvungen att skriva det när du nämnde Eazy dock.

För de som inte känner till Eric "Eazy-E" och hans öde så dog han av AiDS på mitten av 90-talet efter att han drog på sig HiV då han besökte massor av prostituerade kvinnor genom åren. Han var en rappare i gruppen N.W.A där även Dr.Dre, Ice Cube, Mc Ren och DJ Yella var med.

(Dagens musiklektion. Varsågod)

Bra förtydligande haha! Han likande ju en karaktär i GTA SA också apropå snubben.

Medlem

Det här är def WoW syndromet! Så fort det går flr bra för något spel så får allt annat nytt lida....

Medlem

Haha delade känslor.. Som så många andra tycker jag deras mjölkande är pinsamt.. Men om världen verkligen kan växa successivt som tanken var från början så är jag all for it istället för nya GTA-spel... Expandera mera! Läste jag single-player-heists btw??? Äntligen kan jag som introvert få spela heists?!?! Okej, jag kommer logga in och test-spela någon timme åtminstone!


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

2 år efter release och Red Dead 2 Online fortsätter att vara lika fullmatat på buggar och torrt på innehåll som vid start. Ett ganska dött spel, medan GTAV lever vidare med prioriterade, kontinuerliga uppdateringar (utan grafiskt relaterade buggar & kraschar).
Riktigt risigt.

Medlem

Trist att singelplayer aldrig får ta del av sånt här... Testade ge mig in i multiplayer igen efter några års vila, man blir ju dödad så fort man spawnat!

Medlem

Too little, too late.
Varför skulle man inte kunna patcha in denna ö med eller utan stories och heists i SP delen?

12
Skriv svar