Square Enix tänker "ta igen" Avengers-förlusten genom "rikliga mängder" dlc

Robot
Square Enix tänker "ta igen" Avengers-förlusten genom "rikliga mängder" dlc
NuZ
Testpilot

Lite för sent va?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Var nog en lysande idé att fokusera på någon okänd bananhjälte som ingen varken bryr sig om eller vill spela som.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Var nog en lysande idé att fokusera på någon okänd bananhjälte som ingen varken bryr sig om eller vill spela som.

Och att varje superhjälte ser ut som någon gud glömde

Medlem
Skrivet av kebbe:

Var nog en lysande idé att fokusera på någon okänd bananhjälte som ingen varken bryr sig om eller vill spela som.

Nog för att hjälten verkar dötrist, men känns som att även om man spelade som världens populäraste hjälte (vem de nu är) hade det hjälpt spelet föga. Ser ju dötrist ut även när man flyger som Iron Man eller hoppar som Hulken. Verkar vara ett game as a service spel på värsta tänkbara sätt. Hjärtlöst och ihåligt.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Var nog en lysande idé att fokusera på någon okänd bananhjälte som ingen varken bryr sig om eller vill spela som.

Får lite flashbacks till när DICE fick för sig att ingen ville spela de välkända stridsplatserna från andra världskriget i Bf5...

Medlem

Ja att sälja DLC till ett spel ingen spelar eller vill spela är nog en lysande idé. Gissar på att vi får ett DLC sen inget mer.

Medlem

Så de ska ta igen förlusten genom att SÄLJA saker i ett spel ingen spelar?

Hade det inte varit vettigare att fixa spelet, få tillbaka spelare och SEDAN börja kränga DLC?


signatur

I drank what?

Medlem

Spelet verkar ju fel från grunden. Att kasta in nya hjältar i ett dåligt spel, förändrar ju inte spelet.
Ungefär som att hälla olja i en bil för att den inte rullar, när det är hjulen som saknas...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

ELF
Medlem
Skrivet av kebbe:

Var nog en lysande idé att fokusera på någon okänd bananhjälte som ingen varken bryr sig om eller vill spela som.

Va, finns han med. Då måste jag köpa det.....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Inaktiv

Jag hoppas det vänder, för kan inte uppleva riktigt cool superhjälte action någon annanstans.
Riktigt bra combat men allt annat var mediokert.
Däremot tycker jag inte karaktärerna ser hemska ut som folk säger. Tror de som säger det bara såg första trailern (för där såg de hemska ut).

Medlem

Att tjäna in på DLC kallas även för "EA-modellen."

Skribent
Skrivet av anon_79617:

Jag hoppas det vänder, för kan inte uppleva riktigt cool superhjälte action någon annanstans.
Riktigt bra combat men allt annat var mediokert.
Däremot tycker jag inte karaktärerna ser hemska ut som folk säger. Tror de som säger det bara såg första trailern (för där såg de hemska ut).

Jag provade det nu många månader efter release och tycker inte alls det är så hemskt som folk säger. Har rätt kul med spelet, är väl inget topp-spel, men inget bottenspel heller...rätt mellanmjölk som håller mig lagomt underhållen. Sen att folk tycker karaktärerna ser "hemska" ut tror jag beror på att de jämförs med filmernas versioner (medvetet och omedvetet), de har som en likhet....men ändå inte, vilket gör att det ser lite konstiga ut. Eller som många säger, b-versioner. Jag tror de skulle satsat på en helt egen stil istället, menar det finns en hel rad olika tolkningar av marvelhjältarna så de hade utan problem kunnat satsa på något mer unikt.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av ELF:

https://www.youtube.com/watch?v=Ig70brsVHyo

Va, finns han med. Då måste jag köpa det.....

Jääääävlar vilken nostalgi!!

1
Skriv svar