Höga betyg till Cyberpunk 2077, men kritiseras för buggar

Robot
Höga betyg till Cyberpunk 2077, men kritiseras för buggar
Medlem

Sjukast är väl att samma person på gamereactor gav Anthem samma betyg. Detta är alltså likvärdigt med Anthem i deras ögon?

Bäst är nog att alltid bilda sin egen uppfattning ändå.

Medlem
Skrivet av loerk:

Sjukast är väl att samma person på gamereactor gav Anthem samma betyg. Detta är alltså likvärdigt med Anthem i deras ögon?

Bäst är nog att alltid bilda sin egen uppfattning ändå.

som alltid

Medlem

Spel med omfattande buggar skall sågas! Så trött på det.

Medlem

Får hoppas de fixat alla buggar tills 3080 och 5900x trillar hem då

Medlem

Kommer nog vänta med att spela spelet tills det rätt ut sig. Vill inte att det ska bli som RDR2 på pc för mig. Gick aldrig tillbaka till spelet efter den buggiga inledningen.

Medlem

Anledningen till jag aldrig köper spel dag 1 lika bra vänta 6-12 månader efter launch så har det mesta och värsta patcha bort. Men sedan har man ju barnen med 0 i tålamod men det är ju tack vare dom som nya buggar hittas. Fast man undrar varför har inte devs in house spel testare för längre ?

Men jag hoppad alla är nöjda med spelet får se om jag kanske skaffar spelet 2022-2023.

Medlem

Förhoppningsvis kommer det finnas en day1 patch som fixar de värsta buggarna.

Medlem

Jag tror Witcher 3 tog 2 eller 3 månader att spela klart för mig (iof med DLCs).
Så tänker att de allra värsta buggarna kommer fixas innan jag kommit särskilt långt

Medlem

Pratas ju om att day1 patchen är typ lika stort som hela spelet? Så ja..

Moderator

Och vatten kan göra dig blöt. Att den här typen av spel har buggar hör tyvärr till vanligheterna.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Recensions-ex utan day 1-patch.

Medlem

Man undrar ju vad CDPR har gjort de senaste månaderna om spelet är så fyllt med buggar trots flertalet förseningar.

Medlem

GR gav det 7 av 10 i betyg. (Klistrar in samma inlägg här)

Här är plus och minus:
Mängder och åter mängder av buggar och tekniska tillkortakommanden

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem

witcher 3 hade buggar också vid sitt utsläpp, dock fick den gå skott fri, så är det med moderna spel och dem som köper tidigt får en aning skylla sig själva.

Medlem

The witcher 3 var ju en buggfest deluxe, patcharna rättade bugglistor lika långa som romaner, men när GOTY kom ut då slog spelet fullträff Blir säkert en GOTY av cyberpunk också.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

eld
Medlem

Så det går när man använder creation engine!

Medlem
Skrivet av Cyberz:

som alltid

Ja, precis det jag skrev.

Medlem

Vad är det för typ av buggar? Är det vanligare med buggar på PC-spel? Jag har sällan sett någon bugg på PS3 eller PS4, mer än någon grafikbugg för ett äldre spel.

Medlem
Skrivet av eld:

Så det går när man använder creation engine!

Misstänker att du kanske blandat ihop spelstudios/spel lite, eller så är det kanske jag som missat något skämt/meme här 😀

Medlem
Skrivet av Zontos:

Vad är det för typ av buggar? Är det vanligare med buggar på PC-spel? Jag har sällan sett någon bugg på PS3 eller PS4, mer än någon grafikbugg för ett äldre spel.

Borderland 3 frös och hackade så fort någon tog upp en meny i coop på ps4an till exempel och mängden bugfixar som kom till modern warfare är ju helt dumt.

Medlem
Skrivet av matnojje:

Borderland 3 frös och hackade så fort någon tog upp en meny i coop på ps4an till exempel.

Surt! Har inte spelat det. Jag har mest varit med om att något träd försvunnit framför näsan på en eller så. Har ju också fler PC-spel.

Moderator
Skrivet av Dominus:

Recensions-ex utan day 1-patch.

PCG mfl har haft day 1-patch och de har fortfarande tonvis med problem. Det här kommer inte lösas med en stor 43 GB-patch.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Då väntar till PS5 versionen. Borde ju vara fixat vid det laget.

Får vänta på en Goty version med all DLC inklusive. Då bör ju spelet vara fixat.

Medlem

Jag väntar till uppföljaren Cyberpunk 2078 som kommer år 2030 för då minsann är alla buggar fixade!

Medlem

Gamespot kan man ju blunda för, ''fel'' person att recensera spelet.
Fick minus för att det inte stämde överens med hennes politiska agenda/personliga världssyn? Och en kommentar som sammanfattar hur hon spela det.

IMAGINE playing RPG Game yet never crafting, Never changing Gear, Never upgrading weapons, Ignoring most side story content (Because you don't feel like it~ and didn't see the point! she tried like 2 quests and one was asking her to help a COP but she hates the police so she did drive the other way and drop the quest you CAN'T make this up lol)

😂😂

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Helt jävla otroligt. Hur många personer jobbar på utvecklingsteamet av detta spel? Hur kan det vara så många buggar i ett AAA+ spel?
förfan dyraste spelet som gjorts och sen släpps det med 1000tals buggar.

Medlem

"Witcher 3 hade också buggar vid släpp" Det har det ju fortfarande...

Medlem
Skrivet av Metsys1k:

Helt jävla otroligt. Hur många personer jobbar på utvecklingsteamet av detta spel? Hur kan det vara så många buggar i ett AAA+ spel?
förfan dyraste spelet som gjorts och sen släpps det med 1000tals buggar.

äh, som skyrim och fallout 4 då

signatur

//monster

123
Skriv svar