Här är lanseringstrailern för Cyberpunk 2077

Robot
Här är lanseringstrailern för Cyberpunk 2077

Snart bara premiären kvar att vänta på.

#cyberpunk-2077


Medlem

Både jag och tjejen fick rysningar när vi glodde på denna igår! Helt annan stämning än tidigare och jag gillar't!!! Två dagar kvar! Och the game awards på det! Blir nog minst sagt en bra jävla helg.

Armen utanför fönstret, och handen som "seglade" på vinden. Fina detaljer ... Trots buggar här och var, får man nog titta på helheten.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser småkul ut faktiskt.

Edit: Vill poängtera att jag är imponerad av Witcher 3, men fastnade aldrig för spelet. Gillade aldrig dess stridssystem. Detta ser betydligt roligare ut då.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Let it burn, LEEEET IT BUUUUUURN !!

Medlem

Behöver inte hypas upp mig mer, kör igång imorgon 👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Allt är laddat och klart,14 timmar till sen jäklar skall det spelas 2077.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

"Jobbar hemifrån idag, kanske i morgon också, det är lika bra"


signatur

K9
:.:

Medlem

Kliade minimalt i halsen imorse så helt symptomfri är man nog inte? Bäst att stanna hemma resten av December för alla medmänniskors skull.

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Allt är laddat och klart,14 timmar till sen jäklar skall det spelas 2077.

Varför vänta så länge? Spela det redan i år!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Varför vänta så länge? Spela det redan i år!

HEHE


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Trots bra betyg i recensioner så är jag skeptisk till detta. Läpp-sync ser bedrövlig ut, strider är jag fundersam på hur det kommer hålla i spelet. Samt att strider i bilar osv ser otroligt generiskt ut och tråkigt/dåligt. Skall definitivt köpa spelet, men det får dröja ett tag, och då hoppas jag bli positivt överraskad.

Det bör nämnas att jag tittat på mer eller mindre alla Night City Wire och det mesta av övriga trailers som släppts. Den enda riktiga gången jag riktigt kände att det här kommer bli hur bra som helst, var 2018 års reveal-trailer. Allt efter det har för mig varigt att man tappat intresse för spelet.

1
Skriv svar