Cyberpunk 2077 kan nu förladdas

Kollade precis Epic, där går det inte att förladda.

Jodå, såg det inte först.

Gå till "Library", och välj "Install".

Stick sedan ned till Coop eller City Gross och handla på dig förnödenheter så du klarar dig en vecka.

Enjoy!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Ja på Xbox funkar det. Installera bara Xbox-appen på telefonen, leta reda på Cyberpunk och välj ”Install on console”.

Försöker det men får "Oj! Det verkar som att du är strandsatt...."

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Köpte på Steam, orkar inte med alla tjänster.

Prova GOG då, den lägger ihop alla klienter i GOG så man kan se alla sina spel oavsett plattform. Endast Blizzards klient som inte finns med där.

Medlem
Skrivet av TheRob:

Prova GOG då, den lägger ihop alla klienter i GOG så man kan se alla sina spel oavsett plattform. Endast Blizzards klient som inte finns med där.

Fortfarande startar steam för att köra spel från steam. Så köra 2 klienter när det räcker med 1 är inget vattenhållande argument.

Har inget emot GoG mer än att jag har huvuddelen av mina spel på Steam, och tänker inte blanda in fler klienter om jag kan undvika det.


signatur

I drank what?

Medlem

Har jag missat något? På min PS4 stå står det att jag kan spela om +22h vilket betyder att jag kan börja spela i morgon ( onsdag 9/12 ) kl ~12.00. Skulle det inte släppa spelet kl 00.00 mellan onsdag och tordag.
Eller är det så att min timer har en bugg

Medlem
Skrivet av nasham:

Har jag missat något? På min PS4 stå står det att jag kan spela om +22h vilket betyder att jag kan börja spela i morgon ( onsdag 9/12 ) kl ~12.00. Skulle det inte släppa spelet kl 00.00 mellan onsdag och tordag.
Eller är det så att min timer har en bugg

Samma för mig på min PS5! Märkligt!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem
Skrivet av AlfaBlommaN:

Försöker det men får "Oj! Det verkar som att du är strandsatt...."

Jag har samma meddelande när jag försöker ladda ner spelet på Xbox appen.

Medlem
Skrivet av AlfaBlommaN:

Försöker det men får "Oj! Det verkar som att du är strandsatt...."

Kolla igen. Det kan dröja till dagen innan release för vissa spel att dyka upp, men nu finns det tillgängligt.

Redaktör
Skrivet av Swurre:

Jag har samma meddelande när jag försöker ladda ner spelet på Xbox appen.

Det finns till både PS och Xbox nu, jag har laddat båda i dag.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Installerat och klart!


signatur
Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kolla igen. Det kan dröja till dagen innan release för vissa spel att dyka upp, men nu finns det tillgängligt.

Yes grymt nu funkade det. Stort tack

Medlem

Fungerar fortfarande inte att ladda ner, nu kommer spelet upp på appen och det står ladda ner till konsol, men det händer inget när jag trycker på konsolen som kommer upp efteråt...

Uppdatering: Nu äntligen håller spelet på att laddas ner, 59,36 GB

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Well, haft steam sen 2003. Kalla det en vana

Jag kallar det för att vara en tjänst (även om en gammal sådan).


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av martinot:

Jag kallar det för att vara en tjänst (även om en gammal sådan).

12
Skriv svar