Här ser du The Game Awards i natt, med start 00:30

Robot
Här ser du The Game Awards i natt, med start 00:30

Priser och tacktal, men kanske framför allt nyheter och trailers. Kanske något matigt om Dragon Age 4?

#game-awards


Medlem

Oj kul att se att No man's sky är nominerade, De har verkligen vänt på skutan.

Medlem

Geoff eller Cyberpunk

Svårt val!

What to do, what to do....

......

Det blir Geoff tydligen...jävla postgång

Medlem

Ytterligare än uppesittarnatt, har redan vänt på dygnsrytmen p.g.a. Cyberpunk så varför inte! Får inte missas!
Solen lyser (no pun intended) med sin frånvaro på dagtid också så gör ingen skillnad.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Ytterligare än uppesittarnatt, har redan vänt på dygnsrytmen p.g.a. Cyberpunk så varför inte! Får inte missas!
Solen lyser (no pun intended) med sin frånvaro på dagtid också så gör ingen skillnad.

Bor du i Boden???:) Samma här, preloadade hela natten, var uppe flera gånger för att se att allt var ok. Spelet slår alla mina förväntningar än så länge, och det är många mil kvar tills jag ens kommer in i huvudstoryn.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av alias:

Ytterligare än uppesittarnatt, har redan vänt på dygnsrytmen p.g.a. Cyberpunk så varför inte! Får inte missas!
Solen lyser (no pun intended) med sin frånvaro på dagtid också så gör ingen skillnad.

Funderar om jag ska vara uppe, och sitta eller kolla imorgon. Det är en hett debatt i mitt huvud just nu. Hahaha, bor du i Boden eller?


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av krislevin:

Funderar om jag ska vara uppe, och sitta eller kolla imorgon. Det är en hett debatt i mitt huvud just nu. Hahaha, bor du i Boden eller?

Nope, Stockholm, i princip kolsvart här också dygnet runt. Minns inte ens hur solen ser ut.
Klart du ska kolla live!


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Vet någon ungefär hur länge det brukar hålla på?


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Fan va perfekt! Jag jobbar natt och vad kan vara bättre än att jobba när man är på jobbet? Att inte jobba!
Jag har aldrig kikat på något sånt här, brukar vara för mycket ointressant skit men man kanske kunde ge det en chans. Finns det några höjdpunkter och tider att rikta in sig på?

Medlem
Skrivet av Tubb3:

Vet någon ungefär hur länge det brukar hålla på?

Det brukar kunna vara lite segt och långrandigt och brukar sluta framåt fyra eller halv fem har jag för mig.

Medlem

Kul för Geoff att CP2077 blev framflyttat till just hans dag. Blir garanterat spel>streamen.

Medlem

"I doubt you could even imagine it. That which commanded the stars, giving life its fullest brilliance."

"The Elden Ring, ooooooh Elden Ring!"


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av alias:

Ytterligare än uppesittarnatt, har redan vänt på dygnsrytmen p.g.a. Cyberpunk så varför inte! Får inte missas!
Solen lyser (no pun intended) med sin frånvaro på dagtid också så gör ingen skillnad.

Tänkte precis samma, när dygnsrytmen ändras är det lika bra att kolla live.

Medlem
Skrivet av alias:

Nope, Stockholm, i princip kolsvart här också dygnet runt. Minns inte ens hur solen ser ut.
Klart du ska kolla live!

Stockholm är en tung stad!!! Vem behöver solen när du har en grym gaming skärm:) Hmm, jag tror du har övertalat mig. Lets get those awards!!!!!:)


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av Fezk:

"I doubt you could even imagine it. That which commanded the stars, giving life its fullest brilliance."

"The Elden Ring, ooooooh Elden Ring!"

Precis så Hoppas, HOPPAS, du får rätt.

Medlem

Jobbar dessutom natt, så inget konstigt här-..


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Elden ri... äh va fan. Blir ändå inget.

Jag skippar, ännu sådan nattsänding.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blir att kolla in, förhoppningsvis, godbitarna om några timmar. Slaggdax ^^

Medlem

Perfect Dark-trailer!

Medlem

Hittills har det varit meh, som väntat.

Men måste säga att The Callisto Protocol låter väldigt intressant, Skaparen bakom Dead Space nya spel.

Vi må kanske inte få något nytt Dead Space, men detta kan nog bli en värdig spirituell uppföljare. 2022, långt kvar. ^^


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Omg ett nytt Perfect Dark

Medlem

Century age of ashes, multiplayer drakflyga verkar lite intressant.
https://store.steampowered.com/app/918570/Century_Age_of_Ashe...


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Before loevet: KEANU HAR BLIVIT SKALLIG!

Medlem

It takes two,
Verkar bli riktigt bra, ligger en timme efter i streamen.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Inaktiv

Kul med ett Nytt Left 4 Dead, oj jag menar Back 4 Blood Ca 1 timme in i klippet i artikeln. Även om de var utvecklarna så är jag rätt säker på att Valve äger rättigheterna till L4D-spelen så jag kan uppskatta fräckheten att de så uppenbart har gjort L4D3 här men antar att de är på god fot med Valve och att vi slipper några sk lawsuits.

Hade varit grädden på moset om de avslutat sin trailer med "We're back for blood since nobody gets left for dead"

Medlem

Bra gala, det smattrade på bra med trailers. Flertalet världsexklusiva.

Stor besvikelse att Elden Ring inte visades upp. Samma sak med Silent Hills.

4/5


signatur

Ännu en dag i paradiset.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Freakon:

Bra gala, det smattrade på bra med trailers. Flertalet världsexklusiva.

Stor besvikelse att Elden Ring inte visades upp. Samma sak med Silent Hills.

4/5

Tror Silemt hill är som hästar, de finns inte... och Elden ring (Hype! Villhöver nu!) är bara en dröm

Nu när jag sett galan i sin helhet. Va falls är de här? Var ju skit tråkig och stel. Sedan LoU2, ja möjligen GotY för en del även om jag inte uppskattde det och tyckte isåfall 3,5-4/5 (för mig) spelet GoT var bättre. Men de tog ffs varenda pris. Best Direction med stora rykten om brutal crunch utan ersättning och en story som många inte gillade? Bara hämd framochtillbaka typ och många som älskade 1an gillade inte 2an.

Best audio design? Spiderman: Miles Morales har väl 10gånger bättre ljud med spatialt ljud osv. Skådespelet och rösterna ja kanske men inte ljud design. Istortsett alla PS5 och Series X uppdaterade spel har som lägst dubbelt så bra ljud-design tekniskt.

Best Action/Adventure? FF7 remaken är väl ett bättre Action Adventure spel samma med Spiderman eller GoT?

Nae Game Awards sjönk något fruktansvärt i mina ögon. Känns falskt och ja, jag lär få många svar på detta att jag är dum men tänk efter själva.... Var LoU2 så bra i alla de övriga kategorierna som det verkar? GOTY ja visst det är många dom gillar spelet men i alla kategorier? Var väl en känslosam bergochdalbana visst men det mest revolutionerande detta år i ljud och soundtrack. Nae...

Sedan en Director som säger att man är homofob om man inte gillar spelet... Det är det minsta jag är.
Grattis till GOTY iaf

Så nu har jag skrivit av mig om Game awards

Edit: Bra trailers också och Perfect Dark är stor hype för mig och Returnal ser sjukt grymt ut


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Tror Silemt hill är som hästar, de finns inte... och Elden ring (Hype! Villhöver nu!) är bara en dröm

Nu när jag sett galan i sin helhet. Va falls är de här? Var ju skit tråkig och stel. Sedan LoU2, ja möjligen GotY för en del även om jag inte uppskattde det och tyckte isåfall 3,5-4/5 (för mig) spelet GoT var bättre. Men de tog ffs varenda pris. Best Direction med stora rykten om brutal crunch utan ersättning och en story som många inte gillade? Bara hämd framochtillbaka typ och många som älskade 1an gillade inte 2an.

Best audio design? Spiderman: Miles Morales har väl 10gånger bättre ljud med spatialt ljud osv. Skådespelet och rösterna ja kanske men inte ljud design. Istortsett alla PS5 och Series X uppdaterade spel har som lägst dubbelt så bra ljud-design tekniskt.

Best Action/Adventure? FF7 remaken är väl ett bättre Action Adventure spel samma med Spiderman eller GoT?

Nae Game Awards sjönk något fruktansvärt i mina ögon. Känns falskt och ja, jag lär få många svar på detta att jag är dum men tänk efter själva.... Var LoU2 så bra i alla de övriga kategorierna som det verkar? GOTY ja visst det är många dom gillar spelet men i alla kategorier? Var väl en känslosam bergochdalbana visst men det mest revolutionerande detta år i ljud och soundtrack. Nae...

Sedan en Director som säger att man är homofob om man inte gillar spelet... Det är det minsta jag är.
Grattis till GOTY iaf

Så nu har jag skrivit av mig om Game awards

Edit: Bra trailers också och Perfect Dark är stor hype för mig och Returnal ser sjukt grymt ut

Håller med om själva priserna. Allt det kändes snabbt och inte speciellt seriöst. Trailerna var hela behållning och där var tempot bra tycker jag


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar