Vad spelar du i helgen, choomba?

Medlem

Cyberpunk 2077, Shadowlands och Valhalla. I den ordningen.

Medlem

Destiny där antalet speltimmar skjuter i höjden som vanligt och lite demon souls för att lugna nerverna 😁

Medlem

Cyberpunk 2077 och Tetris Effect: Connected.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

För min del blir det Farming Simulator 19, DCS och troligen lite Hunter: call of the wild.

Medlem
Skrivet av miffot:

Tänkte cyberpunk, men det skjuts up någon månad tills ps5 patch, och bugg städande, så blir en lugn stund med dottern, och spara energi inför 12 månader pappa ledig nu.

Mysigt 👍

Medlem

Jag spelar Cyberpunk på stadia... 20 timmar snart. Förstår inte de som väntar på bugg fixar. Enda jag har stött på är grafiska buggar och dessa kan jag leva med... En hamburgare som flyger, vapen som ligger 30cm ovanför marken... Inget game breaking direkt

Medlem

Cyberpunk. Mycket imponerad av Stadia så här långt.

Medlem

AC Valhalla, AC Syndicate, Cyberpunk 2077

Medlem

Death Strading på PC. Mycket, mycket bra. Samt MudRunner tack vare Epic. Känns som att man har lärt sig handskas med tunga fordon på riktigt!

Medlem

Men jag har ju inte ens spelat klart Witcher 3 än!!

Inaktiv
Skrivet av SID 6.7:

Samma här. 18.5 timmar och har inte ens kört Maelstromuppdraget från E3 2018 videon ännu. Finns så mycket annat att göra.

Otroligt bra spel, men lite störande buggar här och där. Föll genom marken och fick spela om ett uppdrag precis.

Vet inte vilket uppdrag du menar då jag aktivit undvikt att läsa, se och höra om Cyberpunk 2077 sedan det visades upp första gången. Har själv haft ett par mindre buggar, inte minst nyss då jag var tvungen att ladda för jag gjorde en sak i "fel" ordning tror jag som gjorde att jag inte kunde fortsätta. Men main storyn har funkat väldigt bra och har ändast åkt genom golvet en gång men det är lite småbuggar med ultrawide som att vissa rutor är halvt utanför bilden samt att man ibland får blackbars på sidorna när man laddar checkpoint och har även blivit oförmögen att sprinta vid två tillfällen men det löses snabbt genom att spara och ladda om.

Medlem

Cyberpunk för hela slanten, Monkey Island-maraton får vila lite till juldagen


signatur

no remorse

Medlem

Klar med Trails of cold steel IV så funderar på att köra igenom Dragon Age Inquisition igen.

Medlem

Jag buggar loss i Night City (Ps4 PRO). Och jävlar vad det svänger.. PUN intended


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Står mellan tlou2, shadow of war eller hollow knight!

Medlem

damit!.. kommer vara i en jungel i 6 månader.. hoppas CP2077 kommer vara på rea i sommar när jag kommer tillbaka.

Medlem

Diablo 3. Diablo 3 varje dag. Solo demon Hunter.

Medlem

Blir Cyberpunk 2077 och brädspel i helgen.
Har kört en del CP redan och hade en riktig buggfest i början med artefakter och objekt som syntes igenom väggar mm. Men efter uppdatering till de senaste drivrutinerna på grafikkortet har det funkat riktigt bra.
Tyvärr så har jag fått ett riktigt svårt sug efter att uppgradera mitt 1080 till ett 3080.

Medlem

Cyberpunk. Flyter på fint på Series X och ser förjävla snyggt ut med HDR. Några buggar har man stött på, men inget som förstör gameplay.

Ambassadör
Xbox

Fortsätter med Gears Tactics (riktigt bra), ska dessutom testa Cyberpunk-bilen i Forza Horizon 4 som ju dessutom fått färsk content update i veckan. Hinns det med så blir det lite MP också.


signatur

Jump in.

Medlem

cyberpunk 19 timmar in, fortfarande inte rört main story är på 1%


signatur

//monster

Medlem

Cyberpunk 2077 och D&D 5e.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Don't feed the monkeys. Riktigt bra litetet lir

Medlem

Blir Shadowlands och Cyberpunk!

Avstängd

Väntar med CP, tycker att det är ospelbart i nuläget.


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

Medlem

Oj vad buggigt det är.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Kört 22 timmar Cyberpunk nu. Förvånansvärt lite buggar.
Stötte på min första gamebreaking bug ungefär 20 timmar in. Men det var bara ett sidequest jag kan leva utan.

C64
Medlem

För mig blir det redneck rampage och blood 2 the choooosen

Medlem

WoW Shadowlands såklart!

Medlem

cyberpunk har 38 timmar speltid i det redan och min stora fråga är hur i helskotta folk kunnat lägga en bra och rättvis review på detta spelet sämre eller bättre kvittar.

men 38 och mindre timmar och du har spelat typ 30% utav spelet om inte mindre.

Där är gott om buggar dock i det

123
Skriv svar